English

مدیر اداره برق شهرستان گنبدکاووس

مصرف برق در گنبدکاووس بیش از ۲ برابر میانگین کشوری است

مدیر اداره برق شهرستان گنبدکاووس گفت: رشد مصرف انرژی برق در پیک بار در استان گلستان ۳ برابر و این افزایش در شهرستان گنبدکاووس۲.۳ برابر است.

مصرف برق در گنبدکاووس بیش از ۲ برابر میانگین کشوری است

به گزارش خبرگزاری موج، محمد علی عرب‌گلو ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: رشد مصرف انرژی برق در پیک بار در استان گلستان 3 برابر و این افزایش در شهرستان گنبدکاووس2.3 برابر است.

مدیر اداره برق شهرستان گنبدکاووس افزود: شهرستان گنبدکاووس 261 آمپر فشار متوسط کمبود تولید دارد و باید 16 درصد در مصرف کنونی برق صرفه‌جویی کنیم و گرنه چاره‌ای جز خاموشی براساس جدول نخواهیم داشت.

وی تصریح کرد: در فصل گرما بار مصرفی مشترکین تجاری و خانگی 3 برابر افزایش می‌یابد و اصلی‌ترین بار مصرف این مشترکین سیستم سرمایشی است.

عرب‌گلو یادآور شد: برای کاهش مصرف برق باید در زمان پیک اوج مصرف یعنی بین ساعت‌های 13 تا 17 و 19 تا 23 از وسایل برقی پرمصرف مانند ماشین لباسشویی و غیره خودداری کرد.

مدیر اداره برق شهرستان گنبدکاووس تاکید کرد: شستشوی کولر در آغاز فصل گرما و استفاده از وسایل برقی با برچسب انرژی A و B در مصرف برق 20 درصد کاهش خواهد داشت.

وی اظهار داشت : اگر هر مشترک به اندازه یک لامپ 100 واتی صرفه‌جویی کند، می‌توان با این میزان صرفه‌جویی، یک میلیون مشترک جدید ایجاد و 41 هزار تخت بیمارستانی اضافه و 2 هزار و 800 مگاوات مصرف برق را کاهش داد.

مراسم افطاری ساده در امامزاده یحیی ابن زید (ع) برگزار می‌شود

حجت الاسلام محمود ترابی امام جمعه شهرستان گنبدکاووس هم در این جلسه اظهار داشت: برگزاری افطاری ساده در امامزاده یحیی ابن زید (ع) حرکت اسلامی خوبی است که باید فرهنگ سازی و ترویج شود و از رئیس اداره اوقاف بابت برگزاری مراسمات خوب ماه مبارک رمضان امسال قدردانی می‌کنم.

مدیر اداره برق شهرستان گنبدکاووس افزود: دهه آخر ماه مبارک رمضان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و چون شب‌های قدر در این دهه قرار دارد، لازم است استفاده بهتری از این شب‌ها در عبادت و نزدیکی جستن به خدا صورت گیرد.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط منطقه و جهان و قرار گرفتن در روز قدس انتظار می‌رود مدیران دستگاه‌های اجرایی حضور و مشارکت فعال در این زمینه داشته باشند.

حجت الاسلام ترابی یادآور شد: مردم همیشه پشتیبان ما بودند و امسال نیز در افطاری ساده خود مسبب برگزاری و هم استقبال جامعه قرار گرفته و با توجه به حضور مردم در همه صحنه‌های سیاسی و اجتماعی، مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز در این مشارکت‌ها اهتمام ویژه داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه