English

رئیس اداره مالیات شهرستان گنبدکاووس

بیش از ۶۰ میلیارد ریال به شهرداری‌های گنبدکاووس و اینچه‌برون پرداخت شد

رئیس اداره مالیات و دارایی شهرستان گنبدکاووس گفت: ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به شهرداری گنبدکاووس و ۱۰۰ میلیون تومان به شهرداری اینچه‌برون سال گذشته برای عوارض پرداخت شد.

بیش از ۶۰ میلیارد ریال به شهرداری‌های گنبدکاووس و اینچه‌برون پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری موج، احمد نعیمی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: در سال گذشته مبلغ 6 میلیارد و 500 میلیون تومان به شهرداری گنبدکاووس و مبلغ 100 میلیون تومان به شهرداری اینچه‌برون بابت عوارض پرداخت شد.

رئیس اداره دارایی و مالیات شهرستان گنبدکاووس افزود: در سال جاری نیز در 2 ماه نخست سال، مبلغ 750 میلیون تومان به شهرداری گنبدکاووس پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: از شهردار اینچه‌برون و گنبدکاووس درخواست دارم به علت اهمیت موضوع مالیات و دارایی یکی از میادین یا خیابان‌های شهر را به نام مالیات تغییر دهند.

نعیمی یادآورشد: هزینه‌کرد عوارض و ارزش افزوده پرداختی به شهرداری‌ها به مردم اطلاع‌رسانی شود تا مردم در جریان حاصل از این پرداخت‌ها قرار گیرند.

رئیس اداره مالیات و دارایی شهرستان گنبدکاووس تاکید کرد: زمان پُر‌کردن اظهارنامه مالیاتی است و اشخاص حقیقی از ابتدای خرداد تا پایان خرداد ماه و اشخاص حقوقی از ابتدای تیر تا پایان تیرماه فرصت دارند تا اظهارنامه مالیلتی خود را تکمیل کنند.

وی گفت: افرادی که در سال گذشته از مالیات معاف شدند، امسال نیز با پر کردن اظهار نامه معاف خواهند شد و افرادی که تا پایان خرداد ماه اظهارنامه خود را تکمیل کنند از مالیات امسال معاف خواهند شد.

رئیس اداره مالیات و دارایی شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: افرادی که در سال 94 هر میزان مالیات داشته و اظهارنامه خود را پر کنند 8 درصد به مبلغ مالیات سال 94 افزوده و می‌توانند مالیات خود را در 4 قسط به صورت نقد و اقساط پرداخت کنند.

وی افزود: در سال گذشته 10 هزارو 900 اظهارنامه حقیقی،  یک‌هزارو 837 اظهارنامه املاک و 830 اظهارنامه حقوقی به ثبت رسیده و پیش بینی میشود امسال این تعداد افزایش یابد.

رئیس اداره مالیات و دارایی شهرستان گنبدکاووس یاداور شد: اظهارنامه به صورت الکترونیکی و 24 ساعته است و اداره پست، پیشخوان‌ها و کافی‌نت این کار را انجام می‌دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه