English

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان

تیم «چشمه چینو» گلستان قهرمان والیبال ساحلی کارگران جهان شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان گفت: تیم چشمه چینو گلستان با عنوان تیم ملی والیبال ساحلی (الف) کارگری ایران مقام قهرمانی رقابت‌های والیبال ساحلی کارگران جهان را کسب کرد.

تیم «چشمه چینو» گلستان قهرمان والیبال ساحلی کارگران جهان شد

به گزارش خبرگزاری موج، سعید مازندارنی اظهار کرد: پنجمین دوره رقابت‌های المپیک ورزشی کارگران جهان در شهر ریگا در کشور لتونی در حال برگزاری است که تیم چشمه چینو گلستان با عنوان تیم ملی (الف) کارگری ایران در رشته والیبال ساحلی با پیروزی بر تمامی رقیبان عنوان قهرمانی را به دست آورد.

وی افزود: تیم ملی والیبال ساحلی (الف) کارگری کشورمان در این رقابت‌ها با پیروزی بر تیم‌های لتونی (۱)، لتونی (۲)، فرانسه (۲)، اتریش (۲) و فرانسه (۱) به دیدار فینال راه پیدا کرد.

مازندارنی ادامه داد: نمایندگان کشورمان در دیدار فینال با حساب دو بر یک روسیه (۱) را مغلوب کردند تا جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

وی یادآور شد: در تیم چشمه چینو گلستان که با عنوان تیم ملی والیبال ساحلی (الف) کارگری ایران مقام قهرمانی رقابت‌های والیبال ساحلی کارگران جهان را کسب کرد، یعقوب بیکی، ابراهیم سن سبیلی، عبدالله آذر و کمال قریشی به عنوان بازیکن، ابوالقاسم بیکی به عنوان مربی و محمد علی تجری به عنوان سرپرست عضویت داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه