English

در گفتگو با موج مطرح شد ؛

توسعه پژوهشی اساسی ترین موضوع دانشگاه صنعتی شهدای هویزه/ بهبود تراز علمی دانشگاه با جذب اعضای هیات علمی جدید

امین رضا نقره آبادی با اشاره به اینکه رتبه پژوهشی دانشگاه صنعتی شهدای هویزه افزایش پیدا کرده است ،گفت: براساس سیاستگذاری تدوین شده، در آینده این دانشگاه جزو دانشگاههای برتر کشور خواهد شد.

توسعه پژوهشی اساسی ترین موضوع دانشگاه صنعتی شهدای هویزه/ بهبود تراز علمی دانشگاه با جذب اعضای هیات علمی جدید

رییس دانشگاه صنعتی شهدای هویزه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج خوزستان اظهار کرد: زمانی که من رییس دانشگاه شدم، زیر ساخت های علمی و فرهنگی در حد پایینی قرار داشت ولی خوشبختانه در حال حاضر به یک سرانه قابل قبولی رسیده است.

امین رضا نقره آبادی با اشاره به اینکه از سال 94 طی فراخوان هایی که اعلام کردیم و متعاقب آن بررسی آن از سوی وزارت علوم تحقیقات و فناوری، زیرساختهای جذب اساتید این دانشگاه فراهم شده است.همچنین از تمامی اساتیدی که رشته مرتبط دارند دعوت کردیم که با این دانشگاه همکاری کنند که فقط از سال گذشته تاکنون 8 نفر به مجموعه هیات علمی دانشگاه صنعتی شهدای هویزه ملحق شدند.

نقره آبادی تصریح کرد: با افزایش اساتید هم کیفیت و امتیاز دانشگاه ارتقا پیدا می کند و هم اینکه دانشجوی بیشتری می توانیم پذیرش کنیم.

این عضو هیات علمی دانشگاه گفت: آینده درخشانی برای دانشگاه صنعتی شهدای هویزه نوید می دهم و با چشم اندازی که تدوین کردیم، از لحاظ علمی-پژوهشی می توانیم با دانشگاه های بزرگ کشور رقابت کنیم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • بینام

    دروغه همش، مارو بیچاره کردن ازما سواستفاده کردن.

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی