English

نماینده مردم غرب استان گلستان در مجلس

امنیت پایدار کشور مرهون رشادت نیروهای امنیتی است

نماینده مردم کردکوی، بندرگز، گمیشان و بندرترکمن در مجلس شورای اسلامی گفت: ایران دارای امنیت پایدار است و این امنیت مرهون رشادت نیروهای امنیتی است.

امنیت پایدار کشور مرهون رشادت نیروهای امنیتی است

به گزارش خبرگزاری موج، رامین نورقلی‌پور شامگاه جمعه در جمع خانواده‌های بهزیستی شهرستان بندرترکمن اظهار کرد: حملات تروریستی به مرقد امام(ره) و مجلس شورای اسلامی وجدان عمومی جامعه را جریحه‌دار کرد اما ما دارای امنیت پایدار هستیم.

وی با محکوم کردن این حادثه تروریستی تصریح کرد: این عملیات تروریستی وجدان عمومی جامعه را شدیدا جریحه‌دار کرد اما با تلاش‌های خالصانه دستگاه امنیتی و انتظامی در ایران اسلامی امنیت پایداری پابرجاست.

نماینده مردم کردکوی، بندرگز، گمیشان و بندرترکمن در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: قطعا این‌گونه حرکات نمی‌تواند خدشه‌ای به امنیت پایدار کشورمان وارد کند چون نیروهای امنیتی و انتظامی هوشیار هستند.

نماینده مردم غرب استان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فعالیت‌های حوزه مجلس شورای اسلامی افزود: فعالیت‌های خوبی در حوزه مجلس درباره استان گلستان و حوزه انتخابیه در حال انجام است.

اختصاص اعتبار ویژه برای برطرف کردن معضل بیکاری در کشور

نورقلی پور تصریح کرد: در حوزه مسائل عمرانی منطقه  فعالیت‌های زیادی در حال انجام است به ویژه در حوزه روستاها و در زمینه راهسازی کارهای خوبی در حال پیگیری است.

نماینده مردم کردکوی، بندرگز، گمیشان و بندرترکمن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به محرومیت‎ها و نرخ بیکاری بالای در منطقه گفت: دغدغه اصلی ما رفع بیکاری و ایجاد اشتغال پایدار است که دولت برنامه‌هایی در این‌ باره دارد.

نورقلی‌پور تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی با اختصاص اعتبارات ویژه در بخش رفع معضل بیکاری، مصمم است تا سایه شوم بیکاری را از منطقه برطرف کند.

نماینده مردم کردکوی، بندرگز، گمیشان و بندرترکمن در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای برطرف کردن این مشکل به ویژه در منطقه همه تلاش خود را به‌کار می‌گیریم تا برای جوانان منطقه اشتغال ایجاد کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی