English

درگیری خونین در زیرگذر گلشهر گرگان/ ضاربان توسط پلیس شناسایی شدند

دو شب گذشته در زیرگذر گلشهر گرگان نزاع و درگیری بین سرنشینان دو خودرو باعث مجروح شدن دو نفر شد که تلاش پلیس برای دستگیری ضاربان متواری ادامه دارد.

درگیری خونین در زیرگذر گلشهر گرگان/ ضاربان توسط پلیس شناسایی شدند

به گزارش خبرگزاری موج، از دو شب گذشته فیلم نزاع و درگیری بین چند نفر در زیرگذر گلشهر گرگان به شدت در فضای مجازی در حال انتشار است که انتشار این فیلم از صبح امروز با موج گسترده کاربران فضای مجازی و انتشار شایعات مختلف همراه بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان گرگان در پیگیری اظهار کرد: این نزاع و درگیری بین سرنشینان دو خودرو رخ داده که بر اثر این درگیری دو نفر مجروح و به مرکز درمانی منتقل شدند.

رضا عسگری اظهار کرد: سرنشینان دو خودرو از دو سمت مخالف در حال تردد از زیرگذر بوده که در محل درگیری همدیگر را مشاهده می‌کنند که از خودرو خارج و با سلاح سرد با یکدیگر درگیر می‌شوند.

فرمانده انتظامی گرگان خاطرنشان کرد: در این درگیری یک نفر از ناحیه دست و دیگری از ناحیه شکم و کتف مجروح شده و ضارب و یا ضاربان از محل متواری می‌شوند.

عسگری با اشاره به اینکه مجروحان به مراکز درمانی منتقل شدند، گفت: در حال حاضر حال مجروحان رضایت‌بخش گزارش شده است.

وی با اشاره به شناسایی ضاربان گفت: این افراد شناسایی شده و تلاش ماموران برای دستگیری آنها در حال انجام است.

فرمانده انتظامی گرگان با اشاره به اینکه بر اساس ماده 617 قانون مجازارت اسلامی حمل سلاح سرد شامل قمه، شمشیر، چاقوی ضامن‌دار، ساتور، قداره یا پنجه بوکس و نیز سایر ادواتی که صرفا در درگیری فیزیکی و ضرب و جرح کاربرد دارد جرم محسوب می شود و مرتکب به حداقل مجازات مقرر در این ماده محکوم می‌گردد.

عسگری بیان کرد: متاسفانه عدم توانایی در کنترل خشم، عدم توانایی در مدیریت مشکلات، عدم مشورت از ریش‌سفیدان و پدر و مادر در مشکلات خانوادگی، دوری نکردن از نزاع و درگیری در زمان خشم و پرخاشگری افراد مقابل و موارد مشابه دست به دست هم می‌دهد تا چنین وقایع ناگواری به وقوع بپیوندد.

وی گفت: در بسیاری از درگیری‌هایی که حتی از سلاح سرد و یا گرم از سوی طرفین دعوا استفاده نمی‌شود، گاهی یک وارد کردن ضربه به صورت، حل دادن و برخورد سر به اشیاء سخت و نوک‌تیز باعث مرگ طرف مقابل می‌شود چه بسا که استفاده از سلاح سرد به طور قطع آسیب‌های جدی را به طرف مقابل وارد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی گرگان خاطرنشان کرد: به طور قطع پلیس با هرگونه جرم بخصوص جرائم خشن با جدیت برخورد خواهد کرد و اجازه نمی‌دهد افرادی که باعث برهم زدن نظم و امنیت جامعه شوند، با آسودگی به اقدامات خود بپردازند و به این سادگی آرامش روانی مردم را بر هم بزنند.

عسگری گفت: در نزاع‌ها و درگیری‌های مشابه این نزاع و درگیری، نه تنها آرامش طرفین دعوا دچار آسیب جدی می‌شود، آرامش روانی و احساسات مردم نیز دچار لطمه و خدشه می‌شود که پلیس بر اساس قانون و با قاطعیت با این افراد برخورد خواهد کرد.

وی اضافه کرد: گزارشات مردمی یکی از موضوعات بسیار مهمی است که می‌تواند به پلیس در برقراری امنیت اجتماعی پایدار کمک کند و تقاضای ما این است که مردم در صورت مشاهده هرگونه مواردی که نیاز به اقدام فوریتی پلیس دارد، موضوع را با پلیس 110 در میان بگذارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه