English

راه برگشت از انحراف همیشه وجود دارد/ نمی‌خواهیم تاریخ تلخ اوائل دهه ۶۰ تکرار شود

خوشحال هستیم از اینکه سند ننگین ۲۰۳۰ که کیان و استقلال مملکت اسلامی ما را تهدید می‌کرد ابطال و از دستور خارج شد.

راه برگشت از انحراف همیشه وجود دارد/ نمی‌خواهیم تاریخ تلخ اوائل دهه 60 تکرار شود

به گزارش خبرگزاری موج، آحاد جامعه و دوستداران ایران اسلامی نیز خوشحال‌تر هستند از آنکه بالاخره رئیس جمهور محترم از این مسیر انحرافی و دامی که خناسان برایش ایجاد کرده بودند، برگشت.

از مقام معظم رهبری حفظه‌الله که همچون دیده‌بانی بصیر و هوشیار بر امور مختلف اشراف داشته و به موقع و با صراحت تذکرات جدی به مسوولان ذیربط می‌دهند تا امور جاری در مدار صحیح و اطمینان بچرخد و همچنین از صاحبنظران فرهنگی و سیاسی به ویژه افسران همیشه بیدار جنگ نرم تشکر ویژه داشته باشیم که به دور از نگرش جناحی، با تجزیه و تحلیل‌های کارشناسانه ابعاد فاجعه بار این سند را که ارزشش صدها بار از تسلیحات نظامی، بمب و موشک، برای سردمداران  لیبرال دموکرات غرب!!  بیشتر هست، برای جامعه انقلابی ایران روشن کردند که نتیجه آن رهایی از  فشار اهرم‌های سازمان‌های تحت امر آمریکا و هم‌پیمانانش بود.

لازم می‌دانم به اصلاح‌طلبان رادیکال این تذکر را بدهم که بدانند رئیس جمهور متعلق به کل ایران هست چه شما و چه ما که به او رأی ندادیم.

برای ما مهم است که رئیس جمهور ما فردی وارسته و رها از قیود جناحی باشد تا در ادارهٔ امور مملکتی با طیب خاطر به پیش برود.

خط و جهت دادن به دومین شخصیت کشور از وزانت و جایگاهش تا حد لیدر یک جریان می‌کاهد که زیبنده ایشان نیست ما نمی‌خواهیم تاریخ تلخ اوائل دهه 60 تکرار شود و منازعات و کشمکش‌های بی‌ثمر، فرصت‌ها و پتانسیل‌های جامعه انقلابی ما در راستای تعالی و حفظ نظام را تهدید کند.

خدمت رئیس جمهور محترم نیز عارضم که از عمر کوتاه قدرت اجرایی و سیاسی‌اش در حفظ کیان این کشور اسلامی بکوشد در استفاده از مشاوران ناکارامد و بعضا وابسته به جناح‌های سیاسی که متاسفانه آب به آسیاب دشمن می‌ریزند اجتناب ورزند که این تیپ مشاوران بیراهه را هموار و ره به ناکجاآباد می‌برند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه