English

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

کاهش ۲۵ درصدی وقوع جرایم در ماه رمضان در اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در ماه مبارک رمضان امسال شاهد کاهش ۲۵ درصدی جرایم هستیم و این نشان دهنده آثار فضای معنوی جامعه بر وقوع جرایم است.

کاهش 25 درصدی وقوع جرایم در ماه رمضان در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سردار عبدالرضا آقاخانی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: امسال روزه‌خواری در انظار عمومی کمتر بوده و بر اساس آخرین آمار روزه‌خواری کاهش داشته و کسانی هم که دست به این کار زده‌اند با هدف شکستن حرمت ماه رمضان نبوده است.

وی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان امسال شاهد کاهش 25 درصدی جرایم هستیم و این نشان دهنده آثار فضای معنوی جامعه بر وقوع جرایم است، افزود: دغدغه ترافیکی پلیس در ماه رمضان هم با بسیج صددرصدی امکانات به‌ویژه در شب‌های قدر و همکاری مردم رفع شده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان درباره میزان جرایم در اصفهان با اشاره به اینکه در 2 ماه گذشته شاهد کاهش 7 درصدی جرایم خشن بودیم، گفت: در این مدت آدم‌ربایی 57 درصد  قتل 54 درصد و تجاوز به عنف 28 درصد کاهش یافته است.

وی به افزایش 2 درصدی کشفیات سرقت، 23 درصدی سلاح و 132 درصدی سوخت در 2 ماه گذشته اشاره کرد و افزود: در تماس‌های تلفنی 110 با 320 هزار تماس 14 درصد افزایش داشته‌ایم و تماس‌های 197 هم با 18 هزار تماس حدود 6 درصد بیشتر شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی