English

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان:

قرائت قرآن کریم در جوار امامزادگان زمینه ساز پیوند کتاب آسمانی قرآن با عترت است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه آیین جزءخوانی در بقاع متبرکه مصداق عمل به حدیث ثقلین است گفت: حضور نوجوانان در آیین جزءخوانی سرمایه بزرگی است.

قرائت قرآن کریم در جوار امامزادگان زمینه ساز پیوند کتاب آسمانی قرآن با عترت است

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین رضا صادقی در دیدار با عوامل برگزاری آیین جزءخوانی در آستان مقدس هلال بن علی (ع) آران و بیدگل اظهار داشت: این آیین تنها متعلق به شهرستان آران و بیدگل و یا استان اصفهان نیست.

وی انتخاب پخش زنده این آیین ملی از سوی شورای عالی قرآن کشور و رسانه ملی به عنوان آیین برتر جزءخوانی برای سومین سال متوالی را انتخابی به جا و شایسته دانست و افزود: به طور یقین می‌توان گفت نحوه برگزاری، اجرا، برنامه ریزی‌ها، نظم و هماهنگی و تاثیرات مثبت این آیین تاکنون در ابعاد ملی بوده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان قرائت قرآن کریم در حرم مطهر حضرت محمد هلال بن علی علیه السلام را از مصادیق عمل به حدیث شریف ثقلین دانست و خاطرنشان کرد: قرائت قرآن کریم به ویژه در بارگاه ملکوتی امامزادگان زمینه ساز پیوند کتاب آسمانی قرآن با عترت بوده و موجب ایجاد فضای معنوی و ملکوتی و افزایش روحیه تعبد در آدمی می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین رضا صادقی حضور بیش از ۴۰۰ کودک و نوجوان در مراسم جزءخوانی قرآن کریم در حرم مطهر حضرت محمد هلال بن علی علیه السلام را بزرگترین سرمایه و امتیاز مردم شهرستان آران و بیدگل دانست و تصریح کرد: حضور پرشور کودکان و نوجوانان پس از نماز صبح در این آیین ملی موجب خرسندی و غرور است.

وی انس و الفت کودکان و نوجوانان به محافل قرآنی را شایسته تقدیر از آن ها و والدینشان دانست و ابراز داشت: باید برنامه ریزی‌ها و استقبال از آن ها به گونه‌ای باشد که برای جذب هر چه بیشتر این گروه سنی در آیین‌های قرائت قرآن کریم تلاش کنیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ضمن تشکر از دست اندرکاران اجرای آیین جزءخوانی قرآن کریم در آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی علیه السلام، شبکه های سیما و مردم شهرستان آران و بیدگل گفت: اداره کل اوقاف استان اصفهان درصدد است که در سال جاری این آستان مقدس را بیش از پیش مورد حمایت‌های معنوی، فرهنگی، مادی و مالی خود قرار دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی