English

عضو شورای شهر اهواز در گفتگو با موج،

اهواز به مدیری در حد "قالیباف" نیاز دارد

اهواز با توجه به روبرو شدن با مشکلات و چالش های جدی که مانع توسعه شهر هستند، نیاز به یک مدیریت شهری قوی در حد "قالیباف" دارد.

اهواز به مدیری در حد "قالیباف" نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، عضو فعلی و منتخب پنجمین دوره انتخابات شورای شهر اهواز درباره رویکرد شورای پنجم در انتخاب شهردار آینده گفت:  منتخبان شورای پنجم تاکنون در رابطه با گزینه ها یا مصدایق سکان دار آینده شهراهوازجلسه ای برگزارنکرده اند، اما اگر گزینه "قالیباف" برای شهرداری اهواز نهایی شود قطعا از آن استقبال می کنیم.

"حسین حیدری" افزود: تاکنون  با دیگر منتخبان جلساتی فقط در حد آشنایی و طرح استراتژی آینده شورای شهر در راستای ایجاد تعامل و وحدت برگزار شده لیکن تاکنون گزینه ای را به عنوان شهردار آینده کلانشهراهواز مطرح نکرده ایم.

وی اظهار کرد: اگر شورای پنجم تصمیم بگیرد از توانایی فردی همانند شهردار کنونی تهران (قالیباف) استفاده کند و خود قالیباف هم نسبت به این موضوع رضایت دهد با توجه به کارنامه درخشان و موفق وی در عرصه های مختلف مدیریتی، قطعا اتفاقی خوشایند و مسرت بخشی خواهد بود و باتوجه به این موضوع من به شخصه از چنین گزینه ای استقبال می کنم.

"حسین حیدری" در پایان تصریح کرد: شهر اهواز با توجه به مشکلات و چالش های جدی که مانع توسعه شهر هستند، نیاز به یک مدیریت شهری قوی در حد "قالیباف" دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه