English

احداث فرهنگسرا و باغ موزه در بندرماهشهر

کار ساخت گام نخست فرهنگسرا و باغ موزه ۱۳ هکتاری شهرستان بندر ماهشهر با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مسوولان محلی آغاز شد.

احداث فرهنگسرا و باغ موزه در بندرماهشهر

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، در این مراسم استاندار خوزستان با بیان اینکه ۶۰۰ میلیارد ریال برای ساخت این فرهنگسرا و باغ موزه برآورد هزینه شده، گفت: فرهنگسرا و باغ موزه ۱۳ هکتاری شهرستان بندرماهشهر از بی نظیرترین پروژه های جنوب غرب کشور در نوع خود است.

غلامرضا شریعتی افزود:این مجموعه کم نظیر در زمینه زیست محیطی، حاصل ارائه خدمات اجتماعی صنایع به این شهرستان است که قابل تقدیر و تشکر است.

وی اظهارکرد: برای ساخت ساختمان آموزش گام نخست این مجموعه، ۴۰ میلیارد ریال از سوی شرکت نویدزرشیمی تامین اعتبار شده است.

استاندار خوزستان ادامه داد: این پروژه کمک قابل ملاحظه ای در ارتقای رفاه و استانداردهای زندگی مردم این منطقه می کند که امیدواریم با همکاری مجتمع های پتروشیمی منطقه و شهرداری بندرماهشهر به زودی شاهد تکمیل سایر بخش های این پروژه باشیم و جهشی در استانداردهای زندگی شهروندان و گردشگری استان ایجاد شود.

شریعتی گفت: این پروژه شامل ساختمان آموزش، آکواریوم، موزه حیات وحش، گلخانه، باغ خزندگان و پرندگان، رصد خانه و سالن ورزشی است.

شهردار بندر ماهشهر نیز در این مراسم گفت:۱۳ هکتار زمین این مجتمع فرهنگی از سوی شهرداری تامین شده است.

غلامحسین کمایی افزود: به منظور ارتقای فرهنگ و آموزش های محیط زیست در شهرستان بندر ماهشهر پارسال تفاهم نامه ای با استانداری خوزستان و اداره کل حفاظت از محیط زیست خوزستان، فرماندار و شهرداری بندر ماهشهر و پتروشیمی های شهرستان با موضوع ایجاد مرکز آموزش و باغ موزه محیط زیست امضا شد.

وی اظهارکرد: به همین منظور طرح جامع فرهنگسرا و باغ موزه محیط زیست بندر ماهشهر و طرح اجرایی گام نخست آن شامل ساختمان آموزش تهیه شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه