English

برگزاری مراسم شب‌های قدر در ۹ امامزاده و بقعه شاخص استان کرمانشاه

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از برگزاری مراسم ویژه شب‌های قدر در 9 بقعه شاخص استان کرمانشاه خبر داد.

برگزاری مراسم شب‌های قدر در 9 امامزاده و بقعه شاخص استان کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، حجت‌الاسلام مجید میرزایی با اشاره به برنامه‌ریزی جهت احیاء شب‌های قدر در آستان مبارک امامزادگان و بقاع شاخص استان کرمانشاه، اظهار کرد: مراسم ویژه شب‌های قدر در بقعه سیده فاطمه شهر کرمانشاه، امامزاده ابراهیم (ع) طاق‌بستان، مسجد و زیارتگاه صاحب‌الزمان (عج)، امامزاده باقر (ع) بیستون، امامزاده ابراهیم (ع) کنگاور، امامزاده مهدی (ع) هرسین، امامزاده احمد (ع) سنقر، بقعه احمد بن اسحاق سرپل ذهاب و امامزاده علی‌اکبر (ع) اسلام‌آباد غرب برگزار خواهد شد.

میرزایی بابیان اینکه تمهیدات لازم برای حضور مردم در شب‌های قدر در آستان مبارک امامزادگان و بقاع شاخص استان اندیشیده شده، افزود: از مداحان و سخنرانان و وعاظ شاخص برای احیای شب‌های قدر در بقاع متبرکه استان دعوت‌شده است.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه ادامه داد: همچنین برای برگزاری مراسم عزاداری ویژه شب‌های ضربت خوردن، شهادت و شب 23 ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه و امامزادگان برنامه‌ریزی‌شده است.

 به گفته میرزایی مراسم شب‌های قدر در بقاع متبرکه شاخص استان از ساعت 23 آغاز و تا یک ساعت و نیم قبل از اذان صبح ادامه خواهد داشت.

وی تأکید کرد: تلاش شده تا با برنامه‌ریزی ویژه‌برنامه‌های شب‌های قدر به‌گونه‌ای که درشان این شب‌ها باشد، در آستان امامزادگان و بقاع متبرکه استان برگزار شوند.

 میرزایی ادامه داد: امامزادگان به‌عنوان مراکز معنوی و قطب‌های فرهنگی مراکزی برای عبادات مردم بوده و مآمن امن آن‌ها به‌حساب می‌آیند و همه این‌ها لزوم برنامه‌ریزی برای استفاده از ظرفیت‌های آن‌ها در ایام مختلف مثل شب‌های قدر را نشان می‌دهد.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به اجرای طرح ضیافت الهی به مناسبت ماه مبارک رمضان در آستان مبارک 20 امامزاده و بقعه متبرکه استان افزود: برنامه‌های ویژه‌ای برای بهره‌گیری از فیوضات ماه مبارک رمضان در این بقاع در حال برگزاری است.

میرزایی بابیان اینکه برای برپایی بیش از 50 محفل انس با قرآن کریم در ماه مبارک رمضان برنامه‌ریزی‌شده، افزود: تاکنون بیش از 20 محفل با حضور قاریان برجسته داخلی و بین‌المللی برگزارشده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه