English

مدیرکل اوقاف استان گلستان

تمسک به قرآن و اهل بیت راه مقابله با دشمنان است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان با بیان اینکه تمسک به قرآن و اهل بیت راه مقابله با دشمنان است، گفت: دنیا و استکبار جهانی در برابر قرآن می‌خواهند بایستند و هدفشان از بین بردن قرآن و اهل بیت (ع) است.

تمسک به قرآن و اهل بیت راه مقابله با دشمنان است

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام سیف‌الله سهرابی شامگاه سه‌شنبه در مراسم شب قدر در امامزاده یحیی ابن زید (ع) شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: دنیا و استکبار جهانی در برابر قرآن می‌خواهند بایستند و هدفشان از بین بردن قرآن و اهل بیت (ع) است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان افزود: دشمنان برای مبارزه با قرآن گاهی شیعه را در برابر سنی، فقیر را در برابر ثروتمند و یا برخی اوقات ترورها و تحریم‌ها  قرار می‌دهد و حتی گاهی با اسم قرآن و اسلام تیشه بر ریشه اسلام می‌زند.

وی تصریح کرد: بقاء اسلام و قرآن و اهل بیت سبب پیشرفت همه ماست و در کنار این سبب بقا جامعه خواهد شد.

همراهی و پشتیبانی از ولی‌فقیه سبب زبونی دشمن خواهد شد

حجت الاسلام سهرابی یادآور شد: ما باید فردی که در حال حاضر رهبری اسلام و هدایت ما را با قرآن عهده‌دار است را حمایت کنیم.

وی تاکید کرد: هرچه مقام ولی فقیه والاتر، نفوذ بیشتر و عزتش بیشتر باشد به نفع جامعه و مردم و دین و مکتب و اسلام بوده و سبب زبونی دشمن خواهد شد.

سهرابی گفت: قرآن در دنیا هدایت کننده و در آخرت شفاعت‌کننده است و ما اگر بخواهیم هم دنیا و هم آخرت خوبی داشته باشیم باید همه شئونات دینی و مذهبی را به کار ببندیم.

طرح افطاری ساده در امامزاده یحیی ابن زید (ع) اجرا شد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان درباره شب قدر اظهار کرد: در روایت و قرآن آمده است که بهترین شب در طول سال، شب قدر است که منزلت آن از هزار ماه بهتر است و تلاوت قرآن و انجام اعمال و فریضه این شب و شب زنده‌داری سفارش شده است.

وی افزود: بهترین ماه در سال، ماه مبارک رمضان است که ابتدای آن رحمت، اواسط آن مغفرت و اواخر آن آمرزش گناه است و شاخص‌ترین اعمال نزد خداوند نیز روزه است.

 سهرابی درباره افطاری ساده در امامزاده یحیی ابن زید (ع) اظهار داشت: افطاری در این امامزاده با استقبال خوب اهل تسنن و تشییع مواجه شده و حتی در بیشتر شب‌ها جمعیتی بالغ بر 3 تا 4 هزار نفر از این سفره افطاری اطعام می‌شوند و همچنین خیرین نیز مشارکت خوبی دارند و حتی برخی شب‌ها حدود 20 خیر با مشارکت هم اطعام روزه‌داران را برعهده می‌گیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه