English

چشمان گریان و دستان ملتمسانه مردم گرگان در نخستن شب قدر

مردم شهرستان گرگان در نخستین شب از شب‌های قدر با حضور در مساجد و اماکن مذهبی دست‌های ملتمسانه خود را به سوی پروردگار دراز کردند.

چشمان گریان و دستان ملتمسانه مردم گرگان در نخستن شب قدر

به گزارش خبرگزاری موج، در نخستین شب از شب‌های قدر، مردم استان گلستان و شهرستان گرگان با حضور در مساجد، مصلی‌ها و اماکن مذهبی با سر گرفتن قرآن دست‌های ملتمسانه خود برای استجابت دعا به سوی پروردگار خود دراز کردند.

مراسم‌های ویژه شب‌های قدر در شهر گرگان در مسجد جامع، مصلی وحدت و تپه نورالشهداء و امامزاده عبدالله گرگان به صورت ویژه و متمرکز برگزار می‌شود و در مساجد و مکان‌های مذهبی نیز این مراسم در حال برگزار است.

گفتنی است که به منظور انضباط‌بخشی در حوزه ترافیکی، پلیس راهور گرگان طرح‌های مقطعی ترافیکی را در خیابان‌های گرگان اجرایی کرده است که در حال حاضر تمامی مسیرها در شهر گرگان باز است.

برای جلوگیری از گره‌های ترافیکی و ایجاد مشکل برای شهروندان، مسیر ورودی به مسجد جامع گرگان از سمت خیابان امام خمینی (ره) مسدود شده و رانندگان باید از خیابان شهدا، لاله سوم به سمت پارکینگ عمومی رفته و از این مکان برای پارک خودرو استفاده کنند.در تپه نورالشهداء نیز اجازه ورود خودرو به مسیر ورودی تپه نورالشهداء داده نمی‌شود و رانندگان و شهروندان پس از پارک خودرو د پارکینگ تعبیه شده، از طریق مینی‌بوس‌هایی که در نظر گرفته شده به سمت محل برگزاری مراسم بروند.

در آستان امامزاده عبدالله گرگان نیز شاهد حضور انبوه جمعیت هستیم که مراسم به صورت متمرکز برگزار می‌شود و مردن در کنار بارگاه شهدا، اموات و اسیران خاک مراسم شب احیاء را برگزار می کنند.

در حال حاضر سازمان اتوبوسرانی شهرداری گرگان در تمامی مسیرهای شهر گرگان به خصوص مسیرهای منتهی به مصلی وحدت، مسجد جامع گرگان، آستان امامزاده عبدالله گرگان و تپه نورالشهدا سرویس‌های صلواتی ویژه‌ای را در نظر گرفته که تا پایان مراسم و جابجایی کامل تمامی شهروندان این فعالیت ادامه خواهد داشت.

در حال حاضر مراسم شب احیاء در مصلی گرگان با حضور آیت الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان در حال برگزاری است و تا دقایقی دیگر این مراسم در مسجد جامع گرگان با حضور آیت‌الله سید محمدعلی علوی‌گرگانی آغاز خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه