English

آیت‎الله علوی‎گرگانی

زیر سایه قرآن برای یکدیگر دعا کنید/ «حول حالنا» دعای شب‎زنده‎داران لیله‎القدر است

یک مرجع تقلید با اشاره به اینکه سرنوشت انسان در لیالی قدر تعیین می‎شود از مومنان شب‎زنده‎دار خواست تا زیر سایه قرآن برای یکدیگر دعای خیر، استجابت دعا و طلب مغفرت کنند.

زیر سایه قرآن برای یکدیگر دعا کنید/ «حول حالنا» دعای شب‎زنده‎داران لیله‎القدر است

به گزارش خبرگزاری موج، آیت‎الله سیدمحمدعلی علوی‎گرگانی در نخستین شب قدر ماه مبارک رمضان در مسجد جامع شهرستان گرگان ضمن تسلیت شهادت مولی‎الموحدین امام علی (ع) اظهار کرد: «حول حالنا» دعای شب‎زنده‎داران لیله‎القدر است که باید اهمیت آن را بامعرفت درک کنیم.

وی با بیان اینکه سوره قدر به نام همه پنج تن است، تصریح کرد: سوره قدر به عنوان لیله اهل‎بیت (ع) نامیده شده است این سوره بسیار بااهمیت است، هر کسی این سوره را هر شب هزار بار از ابتدای ماه رمضان تا شب بیست و سوم این ماه مبارک بخواند حوائج وی برآورده می‎شود و باید خود را آماده کند.

این مرجع تقلید جهان تشیع از مردم خواست تا از فیوضات این ماه بهره‎مند شوند و افزود: یکی از امتیازات شب قدر هوای متناسب آن است و جزو بهترین ساعات محسوب می‎شود، بین‎الطلوعین به مثابه هوای بهشتی است دعا در این زمان بیشتر مورد استجابت قرار می‎گیرد.

علوی‎گرگانی با اشاره به اینکه روزی انسان در بین‎الطلوعین توزیع می‎شود، گفت: از بهترین ساعات عمر خودمان غافل نشویم از اذان مغرب تا زمانی که آفتاب طلوع می‎کند بیدار بمانید و روزی خود را از خداوند متعال طلب کنید.

وی با تاکید بر تقویت اعتقادات ابراز کرد: امشب همه ما مهمانان امیرمومنان علی (ع) هستیم در لیله‎القدر مقدرات تمام مردم اندازه‎گیری می‎شود و به محضر امام زمان (عج) داده می‎شود ملائکه دسته دسته از اذان مغرب تا اذان صبح به پیشگاه امام زمان (عج) می‎رسند و کارنامه انسان‎ها را گزارش می‎دهند.

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه سرنوشت انسان در لیالی قدر تعیین می‎شود از مومنان شب‎زنده‎دار خواست تا زیر سایه قرآن برای یکدیگر دعای خیر، استجابت دعا و طلب مغفرت کنند.

علوی‎گرگانی تاکید کرد: امشب شب روزی خواستن از درگاه خداست سرنوشت انسان در لیالی قدر تعیین می‎شود، پرونده اعمال ما در شب بیست و سوم ماه رمضان بسته خواهد شد بنابراین باید این لحظات معنوی و عرفانی را قدر بدانیم و برای یکدیگر مخصوصا جوانان، پیشرفت کشور، عزت مسلمانان و سلامتی رهبر عزیزمان دست به دعا برداریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی