English

دیدار استاندار اصفهان با خانواده شهدای دوران دفاع مقدس

استاندار اصفهان با حضور در منزل شهیدان سید حسین و سید مهدی قزوینی زادگان از شهدای دوران دفاع مقدس از خانواده این شهدا تجلیل کرد.

دیدار استاندار اصفهان با خانواده شهدای دوران دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، زرگرپور در شب ضربت خوردن مولای متقیان حضرت علی (ع) با حضور در منزل شهیدان قزوینی زادگان با مادر مقاوم و صبور این شهیدان سر افراز گفتگو؛ و از صبر، مقاومت، ایثار و فداکاری ایشان تقدیر کرد.

استاندار اصفهان در این دیدار اظهار کرد: خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران، چشم و چراغ این کشور و مایه افتخار مردم و مسئولان هستند و آرامش و امنیت مثال زدنی حاکم بر کشور از برکت خون شهدا و صبر، مقاومت و پایداری خانواده معظم آنان، جانبازان و ایثارگران است.

زرگرپور رسیدگی بی چون و چرا و بدون منت به مشکلات خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران را وظیفه همه مسوولان و مدیران دانست و افزود: باید انتظارات به حق آنان به ویژه در حوزه اشتغال و رفع بیکاری به بهترین شکل ممکن برآورده گردد.

وی، انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید را از مهمترین وظایف مدیران و مسئولان برشمرد و تصریح کرد: اگر این فرهنگ ناب به نسل های آینده به درستی معرفی شود، انقلاب، نظام و کشور بیمه خواهد شد.

استاندار اصفهان با اشاره به حرکت کور تروریستی اخیر اظهار کرد: یه یقین دست امداد الهی در خنثی شدن این اقدام تروریست ها و حامیان خبیث آنها مشهود است زیرا در غیر اینصورت، این حادثه می توانست ابعاد بزرگتر و فاجعه آمیزی داشته باشد.

شهید سید حسین قزوینی زادگان درسال 1360 در سن 19 سالگی در هویزه و شهید سید مهدی قزوینی زادگان در سال 1363 در سن 23 سالگی در عملیات بدر به شهادت رسیدند و پدر بزرگوارشان نیز 11سال قبل بر اثر بیماری به فرزندان شهیدش پیوست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه