English

نمایندگان مردم اصفهان در مجلس صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی را تبریک گفتند

شماری از نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامهایی، صعود مقتدرانه تیم ملی فوتبال کشورمان را به جام جهانی 2018 روسیه تبریک گفتند.

نمایندگان مردم اصفهان در مجلس صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی را تبریک گفتند

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان با صدور پیامی راهیابی مقتدرانه تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی 2018 روسیه را تبریک گفت.

در این پیام خطاب به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و مردم ایران آمده است: این موفقیت ارزشمند که برای پنجمین بار و دومین مرتبه پیاپی اتفاق می افتد به رهبر معظم انقلاب، ملت بزرگ ایران بویژه جامعه فوتبال کشور، بازیکنان، کادر فنی، مسئولان ارزنده فدراسیون فوتبال و ورزش‌ دوستان شهرستان فلاورجان صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

در ادامه پیام حجت الاسلام والمسلمین سید ناصر موسوی لارگانی، نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی همچنین خواسته شده که تمهیدات لازم جهت حضوری درخور شأن در جام جهانی روسیه پیش بینی شود و انجام بازیهای تدارکاتی مناسب با تیم های بزرگ جهان از سوی فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان در اولویت کار قرار گیرد.

همچنین زهرا سعیدی مبارکه عضو هیات رئیسه فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با انتشار پیامی، صعود مقتدرانه تیم ملی را نشان از پیشرفت و قرار گرفتن فوتبال ایران در مسیر توسعه دانست و ابراز امیدواری کرد که این افتخارات همچون سالهای اخیر تداوم داشته باشد.

در ادامه این پیام آمده است: این صعود بار دیگر شایستگی جوانان ایران را به اثبات رساند و این واقعیت را نشان داد که متولیان ورزش کشور با توجه به استعدادهای ورزشی نقاط مختلف کشور، شهرها و روستاها و حمایت و تقویت آنها می توانند شرایط بهتری برای موفقیت ورزش کشور فراهم آورند.

همچنین ناهید تاج الدین نماینده مردم اصفهان در مجلس در پیامی صعود مقتدرانه تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی را به تمامی ایرانیان تبریک و شادباش گفت.

تیم ملی فوتبال کشورمان برای پنجمین بار توانست جواز حضور در جام جهانی را از آن خود کند، این تیم سال های گذشته در جام جهانی 1978 آرژانتین، 1998 فرانسه، 2006 آلمان و 2014 برزیل رسیده بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه