English

خدمات‌رسانی رایگان اتوبوس‌رانی اصفهان در شب‌های قدر

بیش از 250 دستگاه اتوبوس از مبادی، مراکز و خیابان‌های اصلی شهر به سمت گلستان شهدای اصفهان به شهروندان خدمت‌رسانی می‌کنند.

خدمات‌رسانی رایگان اتوبوس‌رانی اصفهان در شب‌های قدر

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان به نقل از روابط عمومی معاونت حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان، شرکت واحد اتوبوس‌رانی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در لیالی قدر به‌ منظور خدمت‌رسانی بهتر به مردم روزه‌دار، شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان تمهیدات ویژه‌ای را به مرحله اجرا خواهد گذاشت.

بر این اساس شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان همچون سنوات گذشته همپای شهروندان ولایت مدار اصفهان در مراسم لیالی قدر شرکت خواهد کرد و با تمام توان و امکانات به مردم عزیز جهت رفت‌ و آمد در این مراسم معنوی سرویس‌دهی می‌کند.

در لیالی قدر مصادف با 23 و 25 و 27 خرداد، تعداد بیش از 250 دستگاه اتوبوس از مبادی، مراکز و خیابان‌های اصلی شهر همچون خوراسگان، زینبیه و دارک، کهندژ، دنارت شهید کشوری، میدان جمهوری اسلامی، خانه اصفهان، ملک‌شهر، سپاهان‌شهر، عاشق‌آباد، کوی ولی‌عصر، بهارستان، هفتون، 24 متری، رهنان، آتشگاه و قائمیه به سمت گلستان شهدای اصفهان به شهروندان خدمت‌رسانی می‌کنند.

لازم به ذکر است این خدمات‌رسانی به‌ صورت رایگان خواهد بود و تا برگرداندن تمامی شهروندان به مقاصدشان پس از مراسم ادامه خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه