English

با حضور فرماندار اصفهان؛

مشکلات شهرک های صنعتی شرق اصفهان بررسی شد

فرماندار اصفهان گفت: توجه به مسائل زیست محیطی شهرکها و نواحی صنعتی شهرستان همچون تخلیه زباله و نخاله ها و نظافت معابر نواحی صنعتی، باید در اولویت برنامه ها قرار گیرد.

 مشکلات شهرک های صنعتی شرق اصفهان بررسی شد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، رضوانی در نشستی که پیرامون بررسی مسائل و مشکلات شهرک های صنعتی شرق اصفهان برگزار گردید، با بیان اینکه علیرغم مسائل و مشکلات موجود، اقدامات مثبتی در راستای رفع مشکلات شهرک ها و نواحی صنعتی شرق اصفهان صورت گرفته است، اظهار داشت: دستگاه های ذی مدخل باید نسبت به پیگیری مصوبات و تلاش در جهت اجرایی نمودن آنها اقدام و شرکت شهرک ها نیز نسبت به تعیین نماینده ای جهت پیگیری و بررسی مشکلات شهرک های صنعتی شرق اصفهان، اقدام نماید.

وی پیرامون تأمین روشنایی شهرک صنعتی ورزنه، خاطرنشان کرد: ۱۰ عدد پایه برقی باید توسط شرکت شهرک ها، در بولوار ورودی شهرک نصب و تحویل اداره برق گردد.

وی همچنین با اشاره به خدمات مربوط به گاز و انشعابات داخلی شهرک صنعتی ورزنه، افزود: شرکت شهرک ها نسبت به طراحی انشعابات داخلی اقدام و در اسرع وقت، جهت خدمات اجرایی مربوط به گازرسانی توسط شرکت گاز انجام و بهره برداری از آن توسط واحدهای صنعتی صورت پذیرد.

رضوانی درخصوص تأمین گاز مورد نیاز شهرک صنعتی اژیه نیز گفت: شرکت گاز درخصوص ایستگاه و ساختمان مورد نیاز و شرکت شهرک ها نسبت به اجرای شبکه داخلی شهرک اقدام نمایند.

فرماندار اصفهان درباره شهرک صنعتی رامشه نیز اظهار داشت: اداره برق شهرستان، ضمن پیگیری موضوع و درراستای برطرف نمودن مشکلات، ظرف مدت ۲ هفته آینده، اقدام نماید.وی بر لزوم استقرار ایستگاه آتشنشانی در شهرک صنعتی رامشه، تأکید کرد و افزود: شرکت شهرک ها نسبت به اتخاذ تدابیر لازم جهت استقرار شیرهای هیدرانت و کپسول آتشنشانی بزرگ همراه با وسایل حمل و نقل آن در محل مناسبی از شهرک، اقدام نماید.

رضوانی درخصوص مخابرات و خدمات مورد نیاز شهرک صنعتی رامشه، عنوان کرد: شرکت شهرک ها از طریق مخابرات مشاوره و بررسی های فنی را انجام و با احصاء بهترین گزینه ها اقدامات لازم را انجام دهد.وی پیرامون نحوه واگذاری و خلع ید پلاک هایی که هیچگونه اقدامی جهت ساخت و ساز آنها نشده است، افزود: یکی از محورهایی که باعث رشد شهرک ها می شود، خلع ید اراضی واگذار شده است که بدون بهره برداری رها شده و جذب سرمایه گذار جدید است که باید با جدیت بیشتری به آن پرداخته شود.    

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی