English

طی روز گذشته

۴ فقره تصادف در نوکنده ۵ مجروح برجای گذاشت

رئیس پلیس راه نوکنده و بندرگز از چهار تصادف جرحی در این شهر خبر داد و گفت: این تصادفات منجر به مجروح شدن پنج نفر شد.

4 فقره تصادف در نوکنده 5 مجروح برجای گذاشت

به گزارش خبرگزاری موج، محمد قنبری در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: چهار فقره تصادف جرحی با پنج مجروح در شهر نوکنده اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه دو مورد از این تصادفات مربوط به ادوات کشاورزی بود، تصریح کرد: به دارندگان ادوات کشاورزی توصیه می‌کنیم که از تردد در سطح آسفالت خودداری کنند و حتما از حاشیه و حریم راه‌ها استفاده کنند.

* عبور ادوات کشاورزی در سطح آسفالت احتمال وقوع حادثه را چندین برابر افزایش می‌دهد

رئیس پلیس راه نوکنده و بندرگز ابراز کرد: عبور ادوات کشاورزی در سطح آسفالت احتمال وقوع حادثه را چندین برابر افزایش می‌دهد که اگر چنین حادثه‌ای نیز رخ دهد سهم تقصیر رانندگان ادوات کشاورزی در علت تصادف لحاظ خواهد شد.

قنبری خاطرنشان کرد: در صورت نداشتن گواهینامه رانندگی، مالک وسیله نقلیه به علت در اختیار گذاشتن وسیله نقلیه به شخص فاقد گواهینامه به مراجع قضایی معرفی خواهیم کرد.

رئیس پلیس راه نوکنده و بندرگز گفت: پاکسازی حریم راه در محور کردکوی-بندرترکمن، سه راهی یساقی به سمت قره‌تپه و بندرترکمن-گمیشان و بندر ترکمن به سمت آق‌قلا توسط اداره راهداری مربوطه صورت گرفته است.

* رانندگان ادوات کشاورزی از نصب شبرنگ در قسمت عقب وسیله نقلیه استفاده کنند

وی در خصوص فرهنگ استفاده از ادوات کشاورزی اذعان کرد: فرهنگ استفاده از ادوات کشاورزی از جمله عدم تردد در ساعت اوج ترافیک، عبور از حریم راه‌ها و تامین روشنایی مناسب برای وسیله نقلیه ادوات کشاورزی رعایت شود.

قنبری یادآور شد: رانندگان ادوات کشاورزی نصب شبرنگ در قسمت عقب وسیله نقلیه و قسمت‌های مورد نیاز وسیله نقلیه، باز کردن تیغه کمباین در مسیرهای طولانی را رعایت کنیم تا مشکلاتی برای خود و دیگران در تردد ایجاد نکنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی