English

در جلسه شورای سازمان زیباسازی شهرداری مطرح شد؛

انقلاب در زیباسازی شهر / طراحی مجموعه های بازی ویژه جوانان

شهردار اصفهان در جلسه شورای سازمان زیباسازی شهرداری گفت: انقلابی در حوزه زیباسازی صورت گرفته اما لازم است تمام نازیبایی های شهری حذف شود.

انقلاب در زیباسازی شهر / طراحی مجموعه های بازی ویژه جوانان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، جمالی نژاد اظهار کرد: پروژه های خوبی در سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان انجام گرفته اما در حفظ و نگهداری این پروژه ها باید دقت بیشتری صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه در سازمانی مانند زیباسازی تمام مسائل مربوط به زیباسازی شهر باید مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: اشکالات موجود در این زمینه و نازیبایی هایی موجود در هر جای شهر که دیده شود مسئولیت آن با سازمان زیباسازی است.

شهردار اصفهان ادامه داد: بهترین زیبایی برای شهرها وجود فضاهای سبز بسیار است و کارهای خوبی در حوزه فضای سبز در شهر صورت گرفته است. این در حالیست که نازیبایی های موجود در شهر در هر جایی که باشد باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه پیگیری های مربوط به زیباسازی شهر بر عهده سازمان زیباسازی شهرداری است، افزود: انقلابی در حوزه زیباسازی صورت گرفته اما تمام نازیبایی های شهری باید حذف شود. در این حوزه باید با تمام وجود کار کرد تا هر گونه زشتی در چهره شهر ایجاد از بین برود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه