English

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آران و بیدگل خبر داد:

بازدید بیش از ۶ هزار گردشگر خارجی از امامزاده هلال بن علی(ع) آران و بیدگل

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آران و بیدگل گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 6 هزار و 300 گردشگر خارجی از ملیت های مختلف جهان از این امامزاده هلال بن علی(ع) آران و بیدگل بازدید کرده اند.

بازدید بیش از 6 هزار گردشگر خارجی از امامزاده هلال بن علی(ع) آران و بیدگل

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین ولی الله روان اظهار داشت: روزانه به طور متوسط 50 تا 70 گردشگر خارجی از امامزاده هلال بن علی(ع) آران و بیدگل بازدید می کنند که بیشتر آن ها ملیت اروپایی دارند.

وی با اشاره به جایگاه ویژه گردشگری مذهبی در کشور تصریح کرد: در حال برنامه ریزی برای تبدیل این آستان مقدس به قطب گردشگری مذهبی در کشور هستیم و در این زمینه کارهای خوبی در حال برنامه ریزی و انجام است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آران و بیدگل با اشاره به ورود راهنمایان گردشگری 39 کشور جهان با عنوان کنوانسیون 2017 در بهمن سال گذشته به این آستان مقدس افزود: به دنبال این رویداد از ابتدای سال جاری تاکنون شاهد رشد فزاینده ورود گردشگران خارجی به این امامزاده جلیل القدر هستیم که حاکی از تاثیر زیاد ورود و بازدید راهنمایان خارجی از این آستان مقدس است.

حجت الاسلام و المسلمین ولی الله روان از به تصویر کشیده شدن و معرفی آن امامزاده در رسانه ها و سایت های خارجی اشاره کرد و گفت: در سال گذشته شاهد معرفی این امامزاده در مجله تراول فرانسه بودیم که این امامزاده را به عنوان چهل و هشتمین نقطه دنیا که ارزش دیدن دارد معرفی کرده بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از راه اندازی موزه آستان خبر داد و گفت: در این موزه نسخه های خطی، کتاب های قدیمی و همچنین مجموعه عکس های گذشته تا حال این آستان به نمایش گذاشته شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه