English

رئیس دفتر مدیرعامل ستاد دیه کشور

۲۹۲ جشن گلریزان در کشور برگزار می شود

- رئیس دفتر مدیرعامل ستاد دیه کشور گفت: ۲۹۲ جشن گل‌ریزان سال جاری در کشور برگزار می شود.

۲۹۲ جشن گلریزان در کشور برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج، علی رمضانخواه شامگاه یکشنبه در مراسم جشن گل‌ریزان خیرین نیکوکار برای کمک به زندانیان جرائم غیر عمد استان گلستان اظهار کرد: ستاد دیه کشور در سال ۶۹ توسط شهید لاجوردی به‌عنوان یک‌نهاد خیریه تأسیس شد و در سال ۷۶ با ساختار جدید شروع به کارکرد.

رمضانخواه گفت: یکی از موضوعات مهم کشور بیمه شخص ثالث است که در سال ۴۷ تصویب شد.

وی افزود: اگر قانون اجباری بیمه شخص ثالث به تصویب نمی‌رسید ما اکنون باید ۳۰۰ هزار نفر زندانی ناشی از تصادفات در زندان داشتیم که این عدد به ۸۰۰ نفر کاهش پیداکرده است.

وی در رابطه با آمار جشن‌های گل‌ریزان برگزارشده گفت: در سال ۹۵ از ۲۷۸ جشن گل‌ریزان مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال جمع‌آوری‌شده و در سال ۹۶، ۲۹۲ جشن گل‌ریزان برای زندانیان جرائم غیر عمد در نظر گرفته‌شده است.

رمضانخواه اظهار کرد: طرحی داریم بانام «بهار انقلاب تا بهار طبیعت»، در این طرح بخش‌نامه‌ای صادرشده تا زندانیانی که بدهی زیر ۲۰ میلیون تومان دارند به ستاد دیه کشور معرفی شوند و از استان گلستان ۱۹۱ نفر معرفی شده که ۵۱ نفر مشمول طرح شدند.

رئیس دفتر مدیرعامل ستاد دیه کشور گفت: در سال ۹۵، یک هزار و ۵۰۰ نفر در سطح کشور مشمول طرح بهار انقلاب تا بهار طبیعت شدند و توانستد آزاد شوند.

وی افزود: در نخستین جشن گل‌ریزان سال ۹۶، مبلغ ۳۱۳ میلیون تومان از سوی رهبر معظم انقلاب، مبلغ ۲۷۰ میلیون تومان از سوی ریاست‌جمهور و از سوی روسای قوه قضائیه و مقننه هر یک ۵۰ میلیون به ستاد دیه کشور کمک شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه