English

آغاز عملیات ساخت نخستین کارخانه تولید رینگ آلومینیومی در خرمشهر

عملیات ساخت نخستین کارخانه تولید رینگ آلومینیومی کشور، در خرمشهر آغاز شد.

آغاز عملیات ساخت نخستین کارخانه تولید رینگ آلومینیومی در خرمشهر

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، روز یکشنبه عملیات ساخت نخستین کارخانه تولید رینگ آلومینیومی کشور با حضور جمعی از مسؤولان و سرمایه‌گذار چینی، در خرمشهر آغاز شد.

رئیس هیأت مدیره شرکت رینگ‌سازی هانوس چین در این مراسم اظهار کرد: دولت چین براساس قوانین دولتی مجوز سرمایه‌گذاری در بخش رینگ‌سازی شرکت سایپای ایران در خرمشهر را صادر کرده است.

یانگ جیادونگ افزود: شرکت هانوس چین به عنوان تأمین کننده بخشی از رینگ شرکت‌های مطرح خودروسازی در اروپا، پس از بررسی بازار ایران و کشورهای منطقه اقدام به سرمایه‌گذاری در این زمینه کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن فناوری تولید رینگ آلومینیومی را به خرمشهر منتقل و خط تولید آن را در مدت زمان یک سال راه‌اندازی کنیم که با راه‌اندازی آن برای یک هزار و ۲۰۰ نفر به طور مستقیم زمینه ایجاد شغل فراهم می‌شود.

رئیس هیأت مدیره شرکت رینگ‌سازی هانوس چین یادآور شد: ساخت سایر قطعات خودرو از دیگر اقدامات پیش‌بینی شده این شرکت در سایت صنعتی شماره یک خرمشهر است.

گفتنی است؛ تفاهم نامه احداث کارخانه تولید رینگ آلومینیومی به صورت همکاری و سرمایه گذاری مشترک خارجی، بین 2 شرکت سایپا و هلدینگ هانوس از کشور چین امضا شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه