English

مدیر اجرایی خیریه بیماران نقص ایمنی اولیه:

دعوت از خیران برای حمایت از بیماران نقص ایمنی اولیه

مدیر اجرایی انجمن خیریه بیماران نقص ایمنی اولیه حضرت صدیقه طاهره(س) گفت: این خیریه به منظور حمایت از این دست بیماران از خیران و دست های خیرخواهانه دعوت به عمل آورد.

دعوت از خیران برای حمایت از بیماران نقص ایمنی اولیه

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، رفیعایی اظهار داشت: بیماران نقص ایمنی اولیه به دلیل ضعف سیستم ایمنی بدن، دفاعی در مقابل عفونتها ندارد و یا اگر داشته باشند بسیار کم است بنابراین فرد مبتلا در طول عمر خود با انواع عفونتها از قبل سرماخوردگی مکرر، عفونتهای تنفسی و بیماریهای پوستی و گوارش و عفونتهای مفصلی مبتلا می شود که علائم مختلفی را در گوش، بینی ، حلق ، سینه، روده و مفاصل و پوست ظاهر می‌سازد.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه اکثر بیماران تحت پوشش این خیریه کودکان و نوجوانان هستند و اگر دیر به درمان آنها برسیم شاهد مرگ و میر این کودکان هستیم بنابراین به حمایت مالی خیران و کمک افراد خیر نیازمندیم تا با درمان به موقع آنها بتوانیم خانواده‌ای را شاد سازیم.

مدیر اجرایی انجمن خیریه بیماران نقص ایمنی اولیه حضرت صدیقه طاهره(س)  تصریح کرد: درمان بیماران نقص ایمنی اولیه غالبا پر هزینه، طولانی مدت( تقریبا مادام العمر برای هر بیمار) است و از آنجائیکه خلاء نهادهای حمایتی چه دولتی و چه مردمی از این بیماران احساس می شود بنابراین در سال ۸۸ این خیریه شکل گرفت.

وی افزود: در سال گذشته بیش از ۷۷۳ میلیون تومان از خیران جمع آوری شد که صرف هزینه دارو، درمان، آزمایشات وخدمات جانبی مددجویان شد .

رفیعایی اعلام کرد: با توجه به سیاست های جدید خیریه بیماران نقص ایمنی اولیه مبنی بر پیشگیری از تولد این دست از بیماران، آزمایشات ژنتیک و پیوند مغز استخوان و ایجاد بانک سلولی برای بیماران که مشمول هزینه‌های سنگین می‌شود، این خیریه دست یاری به سوی خیران دراز کرده است.

وی گفت: خیران می توانند حمایت های مالی خود را با پرداخت هزینه به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۱۹۹۳۹ واریز کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی