English

سرپرست بهزیستی کردکوی

۲ کمپ ترک اعتیاد در کردکوی راه‎اندازی می‎شود

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان کردکوی از وجود یک کمپ ترک اعتیاد در کردکوی خبر داد و گفت: دو کمپ ترک اعتیاد دیگر در کردکوی راه‎اندازی می‎شود.

2 کمپ ترک اعتیاد در کردکوی راه‎اندازی می‎شود

به گزارش خبرگزاری موج، عباسعلی داود‎ی‎بالاجاده امروز با بیان اینکه پیشگیری در سه سطح آموزش، درمان و بازتوانی انجام می‎شود، اظهار کرد: فعالیت عمده بهزیستی در بخش توانبخشی است.

وی با بیان اینکه از میان مددجویان زیرپوشش بهزیستی کردکوی، 2 هزار و 600 نفر مربوط به حوزه توانبخشی هستند، گفت: 413 مستمری‎بگیر زیرپوشش بهزیستی کردکوی هستند که از این تعداد، 205 نفر مربوط به حوزه شهری و 208 نفر مربوط به حوزه روستایی است.

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان کردکوی با بیان اینکه در حوزه اجتماعی سه دفتر زیر نظر بهزیستی کردکوی قرار دارند، اذعان کرد: فرزندانی که بی‎سرپرست باشند تحت عنوان امدادبگیر زیرپوشش بهزیستی قرار می‎گیرند که در حال حاضر هشت امدادبگیر از کمیته امداد مستمری و سایر خدمات را دریافت می‎کنند.

داود‎ی بالاجاده از وجود پنج مهدکودک روستایی و هفت مهدکودک شهری در کردکوی خبر داد و یادآور شد: در حوزه پیشگیری تاکنون یک هزار و 110 پرونده تشکیل شده و از بهزیستی خدمات دریافت می‎کنند طوری که طی سال گذشته از 32 تسهیلات بانکی ارائه شده، 19 مورد مربوط به بهزیستی بوده است.

وی از وجود سه مرکز سرپایی و یک کمپ ترک اعتیاد در کردکوی خبر داد و تصریح کرد: دو کمپ ترک اعتیاد در کردکوی در آستانه تأسیس است.

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان کردکوی با بیان اینکه دو مرکز مشاوره در شهرستان کردکوی وجود دارد و در حوزه‎های مختلف از جمله پیشگیری و مهار آسیب‎های اجتماعی فعالیت می‎کنند، یادآور شد: اورژانس اجتماعی طی سال‎های گذشته فعال نبوده است که امسال در راستای فعال‎تر شدن و ارائه خدمات بیشتر به مردم کردکوی اقدام کردیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه