English

در آستانه میلاد کریم اهل بیت خیرین به یاری نخبگان علمی شتافتند

در آستانه میلاد مسعود کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) همایش فرصت عاشقی با حضور بیش از یک هزار نفر از خیرین و جمعی از مسوولان شهری به میزبانی هتل آسمان اصفهان برگزار شد.

در آستانه میلاد کریم اهل بیت خیرین به یاری نخبگان علمی شتافتند

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، رئیس هیأت مدیره موسسه خیریه شجره طیبه با اشاره به اینکه در اصفهان شاهد اجرای امور خیر فراوانی هستیم اما خیریه ای که به رشد و بالندگی دانش آموزان نخبه بپردازد جای آن خالی بوده است گفت : هم اکنون 350 نفر تحت پوشش این موسسه می باشند و هدف گذاری این خیریه تحت پوشش قراردادن 1000 نفر تا پایان سال 96 است که می توانیم امید داشته باشیم با کمک شما خیرین شاهد عضو گیری این موسسه در شعبه های مختلف آن موسسه باشیم.

حسین سیستانی گفت: هم اکنون با یاری خیرین 17 شعبه در شهرستان های کاشان ، نجف آباد ، خمینی شهر ، فلاورجان ، شهرضا، مبارکه، لنجان، پیر بکران، شاهین شهر، گلپایگان، خوانسار، چادگان، فریدن، بوئین میاندشت، فریدون شهر ، آران وبیدگل ، تیران وکرون ایجاد و گام بلندی در این زمینه برداشته شده است.

مدیر عامل موسسه خیریه شجره طیبه نیز در این مراسم با اشاره به این مطلب که در این موسسه به خاطر حفظ کرامت به مددجویان لقب یاور خواه داده می شود افزود : یاورخواهان  عزیز باید از بین خانواده های نیازمند بوده بدون سرپرست ، یا سرپرست های آن به علت کهولت سن یا بیماری توانایی تأمین هزینه های خانواده را ندارند و طی آزمایشات و مراحل مختلف تحت پوشش موسسه قرار می گیرند .

محمد رضا یزدان پناه گفت : در اینگونه مراسم اتفاقات بسیار خوبی می افتد ، به طور مثال در همایش سال گذشته یکی از یاورخواهان به اسم خانم اسدی به مسئولین حاضر در جلسه پیشنهاد داد که مدرسه ای با محوریت تربیت دانش آموزان نخبه ایجاد شود که شهردار محترم زمین آن را اختصاص دادند و دکتر مهدی اعتمادی فر رئیس انجمن ام اس اصفهان نیز ساخت بخشی از آن را به عهده گرفتند .

وی در پایان با اشاره به اینکه در اصفهان 1000 خیریه وجود دارد و نخستین خیریه که هدف آن فقر زدایی فرهنگی و اقتصادی است شجره طیبه می باشد که در طول 10 سال و با ارایه خدمات بسیار توانسته است خدمات شایسته ای را به این نخبگان علمی ارائه دهد گفت : من از مردم خیر استان خواهانم که کمک های خود را از طریق سایت خیریه    WWW.karenik.com

ویا حساب 58659665874 بانک ملت  و حساب 0100620811004 بانک صادرات به دست این عزیزان برسانند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی