English

مدرس حوزه علمیه اهل سنت نگین‌شهر

حوادث تروریستی تهران هیچ خدشه‌ای به اتحاد و وحدت ‌شیعه و سنی وارد نکرد

استاد و مدرس حوزه علمیه اهل سنت نگین‌شهر گفت: حوادث تروریستی تهران هیچ خدشه‌ای به اتحاد و وحدت مردم جمهوری اسلامی ایران به ویژه وحدت شیعه و سنی وارد نکرد بلکه ضمن مصمم کردن مسلمانان در مبارزه با تروریست‌ها، اتحاد و وحدت آنان را مستحکم‌تر کرد.

حوادث تروریستی تهران هیچ خدشه‌ای به اتحاد و وحدت ‌شیعه و سنی وارد نکرد

به گزارش خبرگزاری موج، خلیل آخوند صیادی ضمن محکوم کردن حوادث تروریستی رخ داده در تهران اظهار داشت: با کمال تاسف، دشمنان اسلام حرکت فجیعانه و ناعاقلانه در کشور مسلمان، در قلب مردم و در ماه مبارک رمضان انجام دادند که به شدت محکوم می‌کنیم.

استاد و مدرس حوزه علمیه اهل سنت نگین‌شهر افزود: این جنایت قبیح‌ترین جنایاتی بود که در ماه رحمت و مغفرت الهی صورت گرفت.

وی تصریح کرد: این عمل تروریست‌ها را نه تنها مردم کشور ایران، نظام جمهوری اسلامی ایران و مسلمانان جهان بلکه همه بشریت شدیدا محکوم می‌کند.

آخوند صیادی اظهار کرد: این حرکت هیچ خدشه‌ای به اتحاد و وحدت مردم جمهوری اسلامی ایران به ویژه وحدت شیعه و سنی وارد نکرد بلکه ضمن مصمم کردن مسلمانان در مبارزه با تروریست‌ها، اتحاد و وحدت آنان را مستحکم‌تر کرد.

استاد و مدرس حوزه علمیه اهل سنت نگین‌شهر گفت: با این حرکت، دشمنان به هیچ نتیجه‌ای نرسیدند و این حرکات نه تنها سستی بین مردم و شکاف بین مردم و مقام معظم رهبری ایجاد نمی‌کند بلکه پیوند و اتحاد بین این دو محکم‌تر می‌شود.

وی تصریح کرد: مردم ما در جهت حفظ آرمان‎های انقلاب و مبارزه با تروریست بیش از بیش در خط مقدم خواهند بود.

آخوند صیادی افزود: ما برادران و خواهران مسلمان شیعه و سنی ضمن تسلیت به خانواده شهدا و مجروحین حادثه تهران، این حرکت ناجوانمردانه، غیرانسانی و غیراسلامی را محکوم می‎کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه