English

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

اقدام های تروریستی ذره ای در اراده پولادین ملت ایران اثر نخواهد گذاشت

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت حمله تروریستی روز گذشته در تهران آورده است: دشمنان خواهند دید این اقدام ها، ذره ‌ای در عزم و اراده پولادین ملت ایران اثر نخواهد گذاشت و پرچم جهاد و مبارزه همچنان برافراشته باقی می ماند.

اقدام های تروریستی ذره ای در اراده پولادین ملت ایران اثر نخواهد گذاشت

به گزارش خبرگزاری موج از قم، در این بیانیه ای که نسخه ای از آن  در اختیار دفتر موج قرار گرفت آمده است: اقدام های کور تروریستی در حرم مطهر امام خمینی(ره) و ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از شهروندان عزیز شد باعث تالم و تاثر شدید گردید. این حرکت بزدلانه تروریستی و هدف قرار دادن مردم بی‌گناه، بار دیگر خط باطل جهالت، حماقت تکفیری را بیش از پیش نمایان ساخت.

بیانیه حاکی است: تروریست‌ هایی که با حقد و کینه کوردلانه، آتش گلوله بر مردم گشودند، دست در دست شیطان بزرگ و ایادی مرتجع آنها و با مدیریت آشکار بدخواهان نظام اسلامی وارد این بازی کثیف شدند تا به خیال باطل خود در اقتدار و امنیت بی ‌بدیل ایران اسلامی خدشه ای وارد کنند، اما این آرزو را برای همیشه به گور خواهند برد.

بیانیه ادامه یافته است: ملت شهید پرور و مبارز ایران، سال ها مرد میدان مبارزه بوده‌ اند و خون شهیدان این ملت گواه اقتدار و عظمت حماسه سازان ایران اسلامی است. مردمی که با صبر و مجاهدت خود، تروریسم منافقان ضد خلق را در دهه 60 مهار کرد و منافقین را به خاک مذلت نشاند.

در این بیانیه اضافه شده است: امروز اهمیت حضور مقتدرانه ایران در خط مقاومت و مبارزه در حریم حرم دوباره اثبات شد و برای همه این حقیقت آشکار گردید که مدافعان حرم در پنجه افکنی با تروریست‌ ها، صراط مستقیم جهاد را قاطعانه و با صلابت پیموده ‌اند و نفس ‌های تکفیری ‌ها را به شماره انداخته ‌اند.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در این بیانیه ضمن محکوم کردن این اقدام بزدلانه تروریستی با عرض تسلیت به خانواده‌ شهدای این حادثه و دعا برای سلامتی و بهبودی مجروحان و مصدومان آن، از تمام تلاش‌های نیروهای‌ نظامی، انتظامی و امنیتی قدردانی نموده و از خداوند متعال برای این پاسداران امنیت و اقتدار نظام اسلامی، توفیق و نصرت الهی مسالت کرده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه