English

نماینده ولی فقیه در گلستان:

حوادث تروریستی تهران همبستگی و انسجام ملی را مستحکم‎تر کرد

نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان گفت: دشمن همواره به دنبال ایجاد تفرقه در کشور است اما با هوشیاری و بصیرت مردم، حوادث تروریستی تهران همبستگی و انسجام ملی را مستحکم‎تر کرده است.

حوادث تروریستی تهران همبستگی و انسجام ملی را مستحکم‎تر کرد

به گزارش خبرگزاری موج آیت الله سید کاظم نورمفیدی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهر گرگان با اشاره به حوادث تروریستی در تهران اظهار داشت : پس از آن که ترامپ به عربستان رفت، حوادثی در منطقه رخ داد و شاید آن‌ها می‎خواهند بگویند که ما هستیم.

وی افزود: در مرقد حضرت امام خمینی(ره) عملیات انجام دادند، آن جا فضایی است که درهایش به روی مردم باز است و منطقه ای مردمی است و ورود به آن جا کار سختی نیست و همه می روند و در مجلس هم با لباس زنانه به محلی وارد شدند که محل مراجعات مردم بوده است، پس چیز مهمی نبوده است.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان تصریح کرد: لازم می‎دانم از نیروهای امنیتی، سربازان گمنام امام زمان و نیروهای سپاه قدردانی کنم و نیروهای ما با تمام وجود و با چشم مسلح به این قضایا اشراف دارند و در مقابلش ایستاده‌اند.

نورمفیدی خاطرنشان کرد: یکی از اهداف دشمن این است که با این فعالیت‎ها تفرقه ایجاد کند و این جاها از مکان‌های حساس کشور است و جایی بود که دشمن تلاش کرد بین نیروها تفرقه درست کند و همه باید حواسمان جمع باشد.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به شب‌های قدر، گفت: خداوند زمان‌هایی را قرار داده که بندگان خدا بتوانند به ملکوت والا راه پیدا کنند و یکی از فلسفه های شب قدر این است که در محافل مذهبی حاضر شویم و با دعا و مناجات و توسل به ائمه معصومین به خدا نزدیک شویم و در این محفل آن چرا که می خواهیم از خدا بگیریم.

وی اظهار کرد: باید در شب‌های قدر استغفار کنیم، دشمنی و کینه‌ها را کنار بگذاریم، اعتراف به گناه را وسیله را قرب خود قرار دهیم و از خدا بخواهیم که گناهامان ما را ببخشند.

آیت الله نورمفیدی، با قرائت خطبه 177 نهج البلاغه اظهار کرد: در این خطبه شهادت به حقانیت ذات اقدس الهی ذکر شده وخدا شبیه و مثل و مانند ندارد و باید به این نکته توجه کرد که ذات اقدس الهی بی‌نهایت است.

وی افزود: امیرالمومنین (ع) می فرمایند که خداوند مثل و مانند ندارد زیرا اگر خدا محدود بود، دومی و مانند هم داشت. مانند دریا که تعداد زیادی دریا در زمین وجود دارد اما اگر کره زمین را آب فرا گرفته بود دیگر دریای دومی نداشتیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه