English

امام جمعه کن:

نقشه اقدامات تروریستی تهران در ریاض طراحی شده است

امام جمعه کن گفت: نقشه اقدامات تروریستی تهران در ریاض طراحی شده است.

نقشه اقدامات تروریستی تهران در ریاض طراحی شده است

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام یحیی صالح نیا در خطبه های نماز جمعه کن گفت: امام مجتبی علیه السلام ساز و کارهای تقوا را هم بیان می کنند:اول زرنگی دانست تقوا و حماقت دانستن گناه می باشد.

وی افزود:ازدیگرمصادیق تقوی ازنظر امام حسن عدم اکتفا به شنیده ها در مورد اشخاص و حتّی دیده ها است، فهم درست فقر وغنی لازمه مسلمانان است.

صالح نیا گفت :انس گرفتن مسلمانان با امیرمؤمنان علی(علیه السلام) و کلام آن بزرگوار و سیرۀ آن بزرگوار موجب تقرب الهی می شود.

امام جمعه کن گفت:در عصر فقدان انبیاء و ائمّه چرخۀ طبیعی جهان به هم خورده است. جهان در نبود امام عصر اکو سیستمش به هم ریخته است. عدّه ای حیوان که سیمای اعراب جاهلی دارند با اسلحه هایی که کفّار و مشرکین در اختیار آنها گذاشتند با بردن نام مقدّس خدا به جان بندگان خدا مردان وزنان روزه دار کوچه و خیابان می افتند و دهها نفر را شهید و زخمی می کنند و سعی می کنند خود را در بین عدّه ای بی گناه و بی خبر از همه جا منفجر کنند تا به بهشت برسند.

وی درادامه گفت:ای لعنت خدا بر شما و حامیان شما، لعنت رسول خدا و همۀ انبیا و اولیاء وفرشتگان آسمان و زمین بر شماباد.

وی درادامه گفت:نقشه این ترقه بازی حقیر بعد از شکست آمریکائیها و سعودیها در ایجاد ائتلاف علیه ایران در ریاض کشیده شده بود که پیکرهای متعفّن تروریستها در راهروهای مجلس نشان داد، سربازان گمنام امام زمان و سپاه پاسداران و نیروی انتظامی ، دهان نجس بدخواهان ملّت ایران را خورد خواهند کرد.

وی تصریح کرد:دردناک تر از این فاجعه اینکه کسانی که از وحشی ترین گروههای تروریستی دنیا حمایت می کنند در سازمانهای شیک و پرطمطراق خودشان می نشینند و برای دیگران سند آموزش و فرهنگ می نویسند.
وی درادامه گفت:چرا وقتی چند مرجع تقلید راجع به 2030 ابراز نگرانی می کند رگ گردنتان بالا می زند. نگرانی بیشتر ما از شناختی است که از برخی افراد داریم.

وی افزود: نظام آموزشی منفعل که به خاطر جام جهانی فوتبال، زمان امتحانات خرداد را جابجا می کند به خاطر ماه مبارک رمضان اقدامی نمی کند. لذا دانش آموزان و دانشجویان بسیاری که می خواهند دینشان را داشته باشند و برای امتحانات هم بکوشند دچار مشکل می شوند.

صالح نیا گفت:البته فضا برای خیلی ها بسیار روشن است من برای جوانهایی که دنبال تحلیل هستند عرض می کنم در عالم سیاست دو رویّه وجود دارد، اول سیاست هشیاری در مقابل دشمن و تقویت ساخت درونی کشور ستطعتم ...، یعنی صمیمی نشدن با دشمن، فهمیدن نقشه های کوتاه مدّت، میان مدّت و بلند مدّت او (آیا کسانی که همین الان پناهگاه جلّادان ۱۷.۰۰۰ شهید در دهۀ شصت هستند حتّی یک لحظه به فکر دوستی با ما می افتند؟)
وی درادامه افزود:راه دوّم شگرد تحمیل سندهای به اصطلاح بین المللی با امضا وسیاست خوش بینی و تعامل از درون: یعنی بفرمائید در داخل کشور ما همه چیز را در حوزۀ فرهنگ و اقتصاد و سیاست درو کنید: پیشرفت علمی کشور را کند کنید.
وی گفت:سران ۱+۵ به تعهداتشون عمل نکرده ماه به ماه گزارش می دهند که ایران پایبند بوده یا نه؟ مثل کاری که در حوزۀ فرهنگ می کنند: مثل سند 2030 .
وی بیان کرد:امّا مسئولین محترم جدیدی که به پشتوانۀ رأی مردم بر سر کار خواهند آمد، قدر فرصت خدمت را بدانند، با مردم باشند، از مردم فاصله نگیرند، مردم امین نظام هستند.
وی ازمسولین خواست :مباد مستی قدرت،مستی غروروباکارهای بچه گانۀ سیاسی انجام دهندومردم مشکل دارشته جوانان بیکارند.
وی افزود: این مشاوره های طبی، حقوقی، خانوادگی، مذهبی که دوستان من در ستاد نماز جمعه برپاداشته اند نشان می دهد مردم ما گرفتاریهایی عدیده دارند.
حجت الاسلام یحیی صالح نیابه جمع حاضر ومردم توصیه کردکه پولهای خودرادرموسسات ربوی پس اندازننمایند: مردم تا می توانید وام درصد دار نگیرید. خودتان را با خدا درنیاندازید. پولهایتان را هم در مؤسسات ربوی نگذارید. با پولهایتان کار کنید و دست چند نفر دیگر رو هم بگیرید و برکت رو از خدا بخواهید.
وی درپایان گفت:به بانک های محترم توصیه میکنم که جریمه دیرکرد حرام است. مدیران بانکهایی که اینگونه پولها رو می گیرند خودشون و بچه هاشون نعوظ بالله به روی امام زمان شمشیرخواهند کشید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی