English

نتایج بازشماری صندوق های اخذ رای در شورای شهر ارومیه اعلام شد

فرماندار ارومیه با اشاره به اتمام بازشماری صندوق های اخذ رای در پنجمین دوره از شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: پس از بازشماری، جای یکی از منتخبان در لیست اولیه نتایج تغییر کرد.

نتایج بازشماری صندوق های اخذ رای در شورای شهر ارومیه اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج عباس حسن خانی با اشاره به اعتراض 32 نفر از نامزدهای انتخاباتی شورای اسلامی شهر ارومیه به نتیجه انتخابات، اظهار کرد: تعدادی از صندوق های اخذ رای با حضور نمایندگان هیات اجرایی و نظارت بازشماری مسعود پاکی با 26 هزار و 862 رای به جای شاهین عباسی نژاد با 26 هزار و 622 رای در جایگاه نفر یازدهم قرار گرفت.
حسن خانی با اعلام اینکه پس از بازشماری صندوق ها، تنها جای یک نفر تغییر یافته است، گفت: صحت انتخابات تایید می شود و معترضان به نتایج می توانند تا 2 روز شکایت خود را به هیات نظارت استان مستقر در استانداری اعلام کنند.
وی اضافه کرد: مرتضی پیری با 45 هزار و 740 رای، حسین پناهی با 42 هزار و 567 رای و رسول اصغرزاده با 37 هزار و 869 رای به ترتیب سه نفر اول انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر ارومیه شدند.
وی اظهار کرد: حسین بخشایشی با 31 هزار و 629 رای، محمدرضا علیزاده امامزاده با 31 هزار و 162 رای، عادل فتاحی با 31 هزار و یک رای، عبدالرحمان نقشین با 29 هزار و 620 رای، محمد خالد حاتمی با 28 هزار و 119 رای، محمد خلیل پور با 27 هزار و 204 رای، زلفعلی ابراهیمی با 27 هزار و 42 رای و مسعود پاکی با 26 هزار و 862 رای به عنوان نفرات چهارم تا یازدهم به شورای پنجم شهر ارومیه راه یافتند.
فرماندار ارومیه ادامه داد: شاهین عباسی نژاد، مرتضی منافی، سجاد خضرلو و صادق توکلی مهر، علی دلائی، مرتضی بهرام و میرعلی محمدی نیز به عنوان منتخبان علی البدل شورای پنجم شهر ارومیه انتخاب شدند.
هفت نفر از اعضای اصلی و یک نفر از اعضای علی البدل شورای اسلامی پنجم عضو شورای اسلامی چهارم شهر ارومیه هستند.
انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری / 29 اردیبهشت/ و همزمان با سراسر کشور در آذربایجان غربی برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه