English

رقابت‌های والیبال ساحلی جام رمضان در سلمان‌شهر آغاز شد

رقابت‌های والیبال ساحلی جام رمضان با حضور تیم‌های مطرح استان‌های گیلان، مازندان و یک تیم از آذربایجان غربی در ساحل سلمان‌شهر آغاز شد.

رقابت‌های والیبال ساحلی جام رمضان در سلمان‌شهر آغاز شد

به گزارش خبرگزاری موج، این بازی‌ها به عنوان نخستین دوره جام رمضان با حضور ۱۳ تیم و در سطح بسیار بالایی در حال برگزاری است و حضور ساحلی بازان گیلان و مازندران و یک تیم از شهرستان ارومیه که بسیاری از این شرکت کنندگان عضو تیم‌های ملی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان کشور هستند به مدت سه شب در ساحل زیبا و شنی سلمان شهر در غرب مازندان به رقابت می‌پردازند.

رئیس هیأت والیبال شهرستان عباس‌آباد  گفت: نخستین دوره جام رمضان والیبال ساحلی سلمان‌شهر با همکاری ادارات ورزش و جوانان، شرکت توسعه عمران شهرستان و هیأت والیبال برگزار می‌شود و به دلیل حضور تیم‌های مطرح کشور از جمله گیلان که تعدادی از بازیکنان آنها ملی‌پوش و در باشگاه‌های لیگ برتری شاغل هستند سطح این دوره از بازی‌ها بالا بوده و در شرایط مطلوبی در حال برگزاری است.

کیوان بابایی اظهار کرد: برگزاری این دوره از مسابقات مقدمه‌ای برای میزبانی مسابقات لیگ برتر کشور در سلمان‌شهر است که ۲۰ خرداد قرعه‌کشی آن برگزار می‌شود.

وی افزود: سلمان‌شهر با توجه به این که گردشگری است و برای برگزاری مسابقات والیبال ساحلی دارای شرایط مطلوب میزبانی است و ساحل آن نیز از نظر کیفیت بسیار مطلوب بازی‌های ساحلی به ویژه والیبال ساحلی است با حمایت مسؤولان شهرستان و شهر سلمان‌شهر تلاش می‌کنیم تا از این ویژگی‌ها و فرصت مطلوب برای رشد این ورزش بهره‌گیری کنیم.

بابایی یادآور شد: با توجه به این که شرق گیلان از نظر سطح کیفی والیبال ساحلی بسیار بالا و دارای بازیکنان در سطح ملی است برگزاری این مسابقات به رشد والیبال ساحلی در استان کمک خواهد کرد و برگزاری این مسابقات در سلمان‌شهر نیز با این هدف بوده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه