English

فرمانده انتظامی گلستان خبر داد

کلاهبرداری میلیاردی زیرپوشش مامور ادارات دولتی در گرگان

فرمانده انتظامی استان گلستان از شناسایی و دستگیری مرد کلاهبردار که زیرپوشش مامور ادارات دولتی اقدام به یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری از تعدادی شهروندان کرده بود توسط ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی خبر داد.

کلاهبرداری میلیاردی زیرپوشش مامور ادارات دولتی در گرگان

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: در پی وصول چند پرونده کلاهبرداری تحت عنوان مامور یکی از ادارات دولتی از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان گرگان مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: متهم خود را مامور یکی از ادارات معرفی و با جلب اعتماد مبالغی را با عنوان خرید زمین و سرمایه‌گذاری در یک کارگاه سنگ‌شکن از آنان دریافت و پس از آن با خاموش کردن گوشی تلفن همراه از دسترس خارج شده است.

فرمانده انتظامی گلستان ادامه داد: با راهنمایی مال باختگان و بررسی و مشاهده فیش‌های واریزی، محل‌های تردد متهم تحت کنترل قرار گرفته و با هماهنگی مراجع قضائی سرانجام در یک عملیات پلیسی توسط ماموران دستگیر شد.

وی تصریح کرد: متهم در تحقیقات تخصصی به عمل آمده با ارائه مستندات و شواهد موجود از سوی ماموران به عمل مجرمانه خود اقرار و تاکنون به یک میلیارد و 500 میلیون ریال کلاهبرداری از شهروندان اعتراف کرد.

سردار جاویدان، ضمن تاکید بر هوشیاری شهروندان در صورت مواجهه با چنین افرادی از آنان خواست، مندرجات روی کارت را دقیقا مورد بررسی قرار دهند و در صورت مشکوک شدن مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیس 110 گزارش کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه