English

معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان

شهرداری گرگان تمایلی به برپایی بازارچه مشاغل خانگی ندارد

معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان گفت: شهرداری گرگان تمایلی به برپایی بازارچه مشاغل خانگی ندارد.

شهرداری گرگان تمایلی به برپایی بازارچه مشاغل خانگی ندارد

به گزارش خبرنگار موج، محمد رهبری پیش از ظهر چهارشنبه در نخستین کارگروه تخصصی بانوان و خانواده استان گلستان که در گرگان برگزار شد، اظهار کرد: قانون مشاغل خانگی در سال ۸۹ تصویب شد و طبق این قانون شهرداری ها مکلف هستند فضایی را برای ایجاد بازارچه های محلی فراهم کنند.

وی با بیان اینکه در آن زمان با حضور استاندار وقت کارگروهی تشکیل و ایجاد بازارچه های مشاغل خانگی تصویب شد، افزود: متاسفانه مکانی که از سوی شهرداری برای این بازارچه ها در نظر گرفته می شود مناسب نیست و نگاه شهرداری به این بازارچه ها نگاه کسب و کاری است.

معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان گفت: بیش از ۸۰ مغازه حدود ۳۰ سال در دست شهرداری بدون استفاده قرار گرفته است که می تواند فرصت مناسبی برای ایجاد بازارچه شود اما شهرداری تمایلی به واگذاری این مکان ها ندارد.

رهبری با بیان اینکه اداره کل میراث فرهنگی گلستان اقداماتی در راستای برپایی بازارچه مشاغل خانگی انجام داده است، افزود: گرچه اقدامات خوبی انجام شده اما با بازارچه مد نظر ما فاصله زیادی دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه