English

مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان خبر داد:

نوجوانان اصفهانی همیار گردشگر می شوند

مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان گفت : بر اساس تفاهم نامه منعقد شده میان دو نهاد اداره کل میراث فرهنگی و آموزش و پرورش استان اصفهان نوجوانان اصفهانی همیار گردشگر می شوند.

نوجوانان اصفهانی همیار گردشگر می شوند

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، فریدون اله بیان کرد: با عبور از وقفه چندین ساله توسعه در گردشگری ، خوشبختانه هم اینک شاهد رونق و شکوفائی گردشگری در کشور هستیم، لذا این نکته وظیفه ما را در فراهم ساختن زیر ساختهای گردشگری و جبران عقب ماندگیهای گذشته در حوزه گردشگری سنگین می سازد.

وی افزود: یکی از اصلی ترین وظایف ما تلاش در راستای نهادینه کردن فرهنگ سفر و گردشگری در میان خانواده های ایرانی از یکسو و تلاش برای نهادینه کردن اخلاق برخورد مناسب با گردشگران با تکیه بر فرهنگی غنی دینی و ملی خود از سوی دیگر می باشد.

مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان تصریح کرد: بر اساس تفاهم نامه منعقد شده ، دو نهاد اداره کل میراث فرهنگی و آموزش و پرورش استان اصفهان، توافق نمودند تا در مرحله اول اجرای طرح دانش آموزان همیار گردشگر، تعداد 400 نفر از نوجوانان از 12 آموزشگاه در مقطع آموزشی متوسطه اول شهر تاریخی اصفهان با لباس فرم در بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری شهر اصفهان استقرار یافته و به راهنمائی و هدایت گردشگران بپردازند.

الهیاری همچنین افزود: این طرح از هفته پایانی تیرماه آغاز و تا روز جهانی گردشگری در هفته اول مهرماه ادامه خواهد یافت.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه