English

با انسجام و بصیرت تروریسم را زیرپا می گذاریم

درپی اقدام تروریستی صبح چهارشنبه علیه حرم مطهر امام راحل و خانه ملت حسین نیارآذری نماینده بابل با محکوم کردن این حادثه آمریکایی - تکفیری اقدام گروهک های تروریست را مذبوحانه خواند.

با انسجام و بصیرت تروریسم را زیرپا  می گذاریم

به گزارش خبرگزاری موج، نیازآذری هدف دشمنان انقلاب اسلامی را نا امن کردن کشور اعلام کرد و از مردم خواست با هوشیاری مانع از اهداف شوم تروریست های خائن شوند.

نماینده مردم بابل ضمن تشکر از مجموعه حافظان امنیت کشور که با تدابیر لازم مانع از اجرای کامل نقشه تروریست ها شدند خاطر نشان کرد :امریکا قصد دارد با ایجاد تحرکات تنش زا آرامش کشور ما  و منطقه رابهم بزند از این رو همگان با هوشیاری و وحدت مانع از اقدامات ثبات زدای  دشمنان انقلاب شوند.

نیازآذری با تشکر از تماس های مکرر مردم با خادمان خود در مجلس شورای اسلامی از ابراز محبت شان قدردانی کرد و ادامه جلسه مجلس را پاسخ به حمایت های مردم از خانه ملت دانست.

عضو مجمع نمایندگان مازندران با تسلیت_شهدای حادثه تروریستی "17 خرداد" خواستار برخورد جدی با عوامل تکفیری داعش شد.

نیازآذری با اشاره به اهداف_روانی دشمن پس از اقدامات تروریستی تهران تاکید کرد:می خواهند با جنگ روانی و رسانه ای در شبکه های اجتماعی بین فرزندان_انقلاب شکاف ایجاد کنند لذا شایسته است با هوشیاری و بصیرت انسجام خود را تحت لوای رهبری معظم انقلاب اسلامی  حفظ نماییم.

نماینده بابل در پایان تصریح کرد:حمله تروریستی به حرم مطهر امام راحل و مجلس شورای اسلامی هیچ خللی در اراده نظام_اسلامی در مبارزه با تروریسم ایجاد نخواهد کرد بلکه عزم ملت ما را در انسجام ملی جزم خواهد کرد و چون همیشه خون شهدا موجب استحکام نظام اسلامی و تداوم آرمان های امام راحل خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه