English

استاندار خوزستان:

حل مشکل آب و فاضلاب خوزستان ۴ طول می کشد

انتظار می رود؛ مشکل آب شرب و فاضلاب شهرهای اصلی خوزستان طبق برنامه زمانبندی شده سه تا چهار ساله حل شود.

حل مشکل آب و فاضلاب خوزستان  ۴ طول می کشد

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، استاندار خوزستان با اعلام این خبر گفت:امیدواریم با این اهتمامی که دولت نسبت به این مسئله داشته، مشکل آب شرب و فاضلاب شهرهای اصلی استان خوزستان طبق برنامه زمانبندی شده سه تا چهار ساله حل شود و این کار به سرانجام برسد.

غلامرضا شریعتی با بیان اینکه خوشبختانه پروژه غدیر توسط قرارگاه خاتم الانبیا تا حدودی فعال شده و روز به روز هم فعال تر خواهد شد، در مورد تامین آب شرب در شمال شرق استان نیز گفت: مناقصه آن برگزار شده و پیمانکاران قیمت های پیشنهادی خود را ارائه داده اند و استعلامی از بانک مرکزی شده و به محض دریافت جواب برنده مناقصه اعلام خواهد شد و انشاالله بعد از آن مصوبه شورای اقتصاد را برای اجرایی شدن پیگیری خواهیم کرد. 

وی در مورد بخش جنوب شرق استان تصریح کرد: چون طرح مان عوض شده است؛ چند ماهی زمان می برد تا طرح جدید آماده شود و مناقصه اش برگزار شود.

استاندار خوزستان افزود: آب جنوب شرق شامل شهرهای ماهشهر، هندیجان، رامشیر، امیدیه و آغاجاری می شود و در مورد  بهبهان مناقصه برگزار شده و در حال انجام است. طرح های فاضلاب در شهرهای مختلف تعیین تکلیف شده و ظرف یکی دو ماه آینده پیمانکار تعیین خواهد شد و کار شروع خواهد شد بعد از آن مناقصه شهرهای شمالی هم برگزار خواهد شد. 

شریعتی بیان کرد: در مورد اهواز هم بر همین منوال تعیین تکلیف کرده اند و بناست مناقصه برگزار شود و گفته اند ظرف دو تا سه ماه آینده پیمانکاران اهواز هم تعیین خواهد شد که پروژه ها را شروع کنند و کار برای فاضلاب شهر اهواز هم روند اجرایی خواهد گرفت. 

استاندار خوزستان اظهار کرد: تصفیه خانه فاضلاب غرب باید از خط اعتباری جدید که با بانک مرکزی و وزارت اقتصاد صحبت شده، استفاده تا مشکل آن را حل کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه