English

تقدیر معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران از شرکت گاز استان اصفهان

در پی کسب تندیس برنزین جایزه ملی کیفیت ایران توسط شرکت گاز استان اصفهان درسیزدهمین دوره ارزیابی جایزه ملی کیفیت ایران و نخستین دوره ارزیابی جایزه سرآمدی و بهبود مستمر وزارت نفت، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران از مدیریت و کارکنان شرکت گاز استان اصفهان تقدیر کرد.

تقدیر معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران از شرکت گاز استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، این شرکت از سال ۸۹ در ارزیابی جایزه ملی کیفیت حضور یافته و توانست در سال ۹۲ تقدیرنامه دو ستاره اشتهار به کیفیت، درسال ۹۳ تقدیرنامه چهارستاره اشتهار به کیفیت و امسال نیز تندیس برنزین این جایزه را به عنوان  اولین شرکت دولتی کسب نماید.

شرکت گاز استان اصفهان برای حضور در این ارزیابی۵۶ اقدام اصلاحی و ۱۲ پروژه بهبود را در دستور کار خود قرار داد که از این موارد، اقدامات اصلاحی آن  به صورت  ۱۰۰درصدی و پروژه های بهبود نیز بر اساس برنامه در حد مطلوبی انجام گرفته است.

سید مصطفی علوی، مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، ضمن اشاره به وضعیت گازرسانی در شرکت گاز استان اصفهان و بهره مندی 96 درصدی مردم استان از این نعمت طبیعی و ارزشمند گفت: تقدیر مهندس عراقی معاون وزیر نفت، از فعالیت های انجام شده ، قدردانی از تلاش شبانه روزی کارکنان خدوم این شرکت است . ایشان همچنین از توجه مدیریت عامل شرکت ملی گاز ایران به اقدامات شایسته همکاران در این زمینه صمیمانه قدردانی و تشکر نمود.

وی ابراز داشت: بیش از ۲۴  هزار و ۹۰۰ کیلومتر شبکه و نصب  یک میلیون و دو هزار و۲۰۰ انشعاب در سطح استان  اجرایی گردیده و این شرکت تا کنون گازرسانی به  ۱۰3 شهر از 107 شهر موجود در استان و یک هزار 337 روستا از 1448 روستای مشمول گازرسانی، را در کارنامه عملکرد خویش ثبت کرده است.

گفتنی است، مهندس عراقی، با اهدای لوح تقدیر ضمن ابراز خرسندی از موفقیت بزرگ شرکت گاز استان اصفهان در مسیر تعالی و بهبود فرایندها و تامین اهداف این شرکت در راستای خدمات رسانی مستمر و کیفی به آحاد مردم  مراتب قدردانی و سپاس خودرا  از کارکنان این شرکت ابراز نموده اند.

لازم به ذکر است که لوح مذکور در مراسم سومین نشست کارشناسان حفاظت کاتدی شرکت های گاز استانی، توسط مدیر گازرسانی اهدا شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه