English

معاون سیاسی، امنیتی استاندار گلستان:

ساختار ستاد اربعین گلستان به شش کمیته تقلیل یافت/ ستاد اربعین گلستان تابع دستورالعمل‌های ستاد مرکزی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: ساختار ستاد اربعین استان‌ها با توجه به دستورالعمل جدید تغییر کرده و تعداد کمیته‌ها از هفت به شش کمیته تقلیل یافته است.

ساختار ستاد اربعین گلستان به شش کمیته تقلیل یافت/ ستاد اربعین گلستان تابع دستورالعمل‌های ستاد مرکزی است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علی‌اصغر طهماسبی در دومین جلسه ستاد اربعین استان گلستان اظهار کرد: در ستاد اربعین استان تابع دستورالعمل‌های ستاد مرکزی اربعین وزارت کشور هستیم و کمیته‌های ما نیز باید بر همین اساس اقدام کنند.

جانشین رئیس ستاد اربعین حسینی استان گلستان تصریح کرد: کمیته امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی با مسئولیت نیروی انتظامی استان و جانشینی سپاه پاسداران، کمیته فرهنگی، آموزشی و اطلاع‌رسانی با مسئولیت بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت و جانشینی صدا و سیمای استان، کمیته حمل و نقل با مسئولیت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و کمیته اعزام با مسوولیت حج و زیارت استان از کمیته‌های ذیل ستاد اربعین می باشند.

وی ادامه داد: کمیته زیرساخت، مشارکت مردمی، اسکان و تغذیه با مسئولیت دفتر نمایندگی ولی فقیه و جانشینی ستاد بازسازی عتبات عالیات و کمیته بهداشت، درمان و امداد با مسئولیت دانشگاه علوم پزشکی گرگان و جانشینی هلال احمر استان، 6 کمیته ذیل ستاد اربعین استان هستند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان یادآور شد: طی سال‌های گذشته به ویژه در سال 1395 با وجود اینکه آسیب‌هایی در حوزه حمل و نقل و اعزام وجود داشت و باعث تجمع زائران در مبادی خروجی مرز شد، اما در مجموع جمهوری اسلامی ایران با همکاری دولت عراق به خوبی این همایش بزرگ انسانی را مدیریت کرد و ان شاالله با بهره‌گیری از تجربیات سال‌های گذشته مراسم اربعین سید و سالار شهیدان در سال 1396 نیز با شکوه خاصی برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه