English

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری اصفهان:

ارائه اقلام اصلی در بازارهای روز کوثر با قیمت متعادل/ افزایش ۲۰ درصدی استقبال شهروندان از بازارهای روز کوثر

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری اصفهان گفت: با توجه به ارائه محصولات و اقلام با کیفیت و با تخفیف ویژه در بازارهای روز کوثر، استقبال شهروندان از این بازارها در ماه مبارک رمضان۱۰ الی ۲۰ درصدی نسبت به ماه رمضان سال گذشته افزایش یافته است.

ارائه اقلام اصلی در بازارهای روز کوثر با قیمت متعادل/ افزایش ۲۰ درصدی استقبال شهروندان از بازارهای روز کوثر

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، کشاورز راد اظهار داشت: سازمان میادین سعی کرده است در ایام ماه مبارک رمضان در ۱۳بازار روز کوثر، محصولات و اقلام اصلی مردم از قبیل گوشت، مرغ، برنج، حبوبات، شکر و غیره را به وفور و با نرخ متعادل و تخفیفات ویژه در اختیار مردم قرار دهد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه میزان استقبال شهروندان از این بازارها نسبت ماه رمضان سال گذشته، ۱۰ الی ۲۰ درصد رشد داشته است، ادامه می دهد: در ایام ماه مبارک رمضان دو طرح فروش ویژه برنامه ریزی شده که یکی از آنها پنج روز قبل‌از این ماه شروع شد و روز دوم ماه رمضان به پایان رسید و طرح دوم همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) با پنج کالا اجرا می شود.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری اصفهان با اشاره به اینکه به محوریت کار با توجه به شعارتعیین شده توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، (اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال) عرضه کالاهای ایرانی است، تاکید می کند: تحقق این شعار به صورت خاص عرضه کالاهای بومی و اصفهانی در بازارهای کوثر موفقیت آمیز بوده است و شهروندان نیز از این طرح استقبال کرده اند.

وی یادآور می شود: بازارهای روز کوثر از سال۱۳۸۹ جهت عرضه مستقیم میوه و تره بار، فرآورده های پروتئینی و لبنی، خوار و بار، کالاهای بازرگانی و به طور کلی مایحتاج عمومی و سبد کالای خانوار با هدف تامین نیاز و مایحتاج روزمره شهروندان در نقاط مختلف شهر احداث شد و توانست همواره با موفقیت و تحصیل رضایت مردم همراه شود.

کشاورز راد ادامه می دهد: شهرداری اصفهان در طول سال های گذشته توانسته است با نظم بخشیدن به بازارهای روز، عرضه کالا به نرخ تضمین شده را گسترش دهد تا علاوه بر حفظ نظم عرضه و تقاضا، واژه مشتری مداری، حفظ حقوق مصرف کننده و حمایت از آن را جامه عمل بپوشاند.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری در ادامه با اشاره به اینکه سازمان برای ارتقا خدمات به شهروندان و کهنسالان خرید اینترنتی را در بازارهای روز کوثر راه اندازی کرده است،  می گوید: برخی از سفارش دهندگان اجناس بازار های روز کوثر، کارمند هستند از همین رو اجناس خریداری شده در ساعات ۱۰ صبح، ۱۶  و ۲۰ تحویل مشتریان داده می شود. شهروندان برای استفاده از طرح اینترنتی بازارهای روز کوثر حداقل باید ۵۰ هزار تومان به بالا و بیش از ۵ کالا خریداری کنند.

وی با اشاره به اینکه در هر بازار کوثر یک نفر نماینده مقیم و یک نفر دامپزشک مقیم طبق هماهنگی با اداره کل دامپزشکی استان اصفهان برای نظارت بر محصولات گوشتی و پروتئینی حضور دارند، خاطرنشان می کند: شماره تلفن۳۲۶۸۴۴۰۸ جهت ارتباط بی واسطه شهروندان با سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان و به منظور ارایه پیشنهادات و انتقادات در نظر گرفته شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه