English

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب:

اتکای به راهبرد استقلال اقتصادی و دکترین اقتصاد مقاومتی در مناطق نفتخیز جنوب/ مسئولیت های اجتماعی در اولویت خدمات وزارت نفت قرار می گیرد

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: توجه و رسیدگی به مناطق پیرامونی مناطق نفتخیز و انجام مسئولیت های اجتماعی در وزارت نفت اهمیتی بسزایی دارد.

اتکای به راهبرد استقلال اقتصادی و دکترین اقتصاد مقاومتی در مناطق نفتخیز جنوب/ مسئولیت های اجتماعی در اولویت خدمات وزارت نفت قرار می گیرد

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، بیژن عالی پور در همایش گرامیداشت 109 سال فعالیت صنعت نفت در ایران، اظهار داشت: توجه و رسیدگی به مناطق پیرامونی و تلاش برای توسعه پایدار بخش جدایی ناپذیر توسعه و از مهمترین دغدغه دولت ها ، شرکت ها و صنایع بزرگ است و توجه به مسئولیت های اجتماعی در این میان اهمیتی بسزا دارد.

عالی پور ادامه داد: با نگاه به روش ها و رویکردهای صنعت نفت تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد کوتاهی شرکت های خارجی در قبال این مسئولیت بودیم اما وزارت نفت به این مهم نگاه ویژه ای معمول داشته و مطالعات گسترده ای در حال انجام است .

عالی پورافزود: با تکمیل این مطالعات و نظرات کارشناسی ، در آینده شاهد همکاری بیشتر و همجواری بهتر صنعت با مناطق پیرامونی خواهیم بود هرچند که وزارت نفت عزم راسخش را در این زمینه در قالب اجرای طرح های متعدد عمرانی و عام المنفعه آشکار کرده است .

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با اشاره به اهمیت و جایگاه نفت در زندگی امروز اظهار داشت: کشف نفت در یک قرن گذشته تمام تحولات اجتماعی ، سیاسی و فرهنگی کشور ما را در تأثیر خود قرار داده و به عنوان مهمترین منبع انرژی جهان به یکی از مزیت های اصلی کشور مبدل شده است .

وی ادامه داد: بی تردید کشور ما بعنوان بزرگترین دارنده مجموع ذخایر نفت و گاز جهان و موقعیت خاص ژئوپلتیک ، قادر خواهد بود در هر دو زمینه تولید نفت و عرصه فن آوری های مرتبط ، سرآمدی خود را در سطح جهان به اثبات رسانده و با سرمایه گذاری هوشمندانه در این زمینه امکان ایجاد اشتغال، رونق اقتصادی و تولید سرمایه و اعتبار برای کشور را فراهم آورد .

وی در پایان تصریح کرد : وزارت نفت با اتکای به راهبرد استقلال اقتصادی و دکترین اقتصاد مقاومتی در این راستا گام های بلندی برداشته که راهبری کامل فرآیند تولید ، ساخت و تأمین تجهیزات و خدمات مورد نیاز نفت از منابع داخلی از آثار و ثمرات آن است. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه