English

امام‌جمعه کرمانشاه:

ایران اسلامی به پشتوانه ولایت‌فقیه قدرت برتر منطقه است

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه گفت: امروز به برکت اسلام و ولایت‌فقیه ایران روزبه‌روز مقتدرتر از گذشته در جهان ظاهر می‌شود و حل‌وفصل بسیاری از امور جز با حضور ایران امکان‌پذیر نیست.

ایران اسلامی به پشتوانه ولایت‌فقیه قدرت برتر منطقه است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی افزود: فعالیت‌های عقیدتی سیاسی جزو فعالیت‌های اثرگذار و ماندگاری است که تا آخر عمر با انسان خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از آموزش‌های دینی و اعتقادی که در قالب مسائل عقیدتی، سیاسی به مخاطبان ارائه می‌شود تا آخر عمر در زندگی آن‌ها اثرگذار خواهد بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: در این میان آموزش‌های عقیدتی از قبیل آموزش‌های قرآنی، احکام، اخلاق و ... در شکل‌گیری شخصیت حقیقی آن‌ها بسیار مؤثر خواهد بود.

وی گفت: همه ما امروز باید به این افتخار کنیم که در چنین نظامی مشغول به خدمت هستیم و همه وظایف کاری ما در راستای اعتلای اسلام ، قرآن و دستورات الهی نهادینه‌شده و این موضوع در جهان بی‌نظیر است.

آیت‌الله علما خاطرنشان کرد: امروز فرمانده کل قوا در ایران مجتهدی است که بنا بر اعتراف جهانیان تنها در خط اسلام و قرآن دستور و خط‌مشی صادر کرده است و این افتخار بزرگی برای نیروهای مسلح ما محسوب می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه