English

رئیس اسبق شورای عالی استان مازندران:

فضایل امام خمینی(ره) زائیده تفکرات مکتب امام حسین (ع) است

فرامرز نقیبی گفت: فضایل امام خمینی (ره) زائیده تفکرات مکتب حسینی است که همه چیزش را در راه خدا داده است.

فضایل امام خمینی(ره) زائیده تفکرات مکتب امام حسین (ع) است

به گزارش خبرگزاری موج، رئیس اسبق شورای عالی استان مازندران با تسلیت فرارسیدن 14 خرداد سالروز ارتحال ملکوتی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) عنوان کرد: امام خمینی از شخصیت‌های برجسته تاریخ است که توانست انقلاب اسلامی ایران را به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین پدیده‌های تاریخ معاصر هدایت و رهبری کند و به نتیجه برساند.

فرامرز نقیبی با اشاره به سالروز قیام خونین 15 خرداد، افزود: حضرت امام راحل از سال 1342 نهضت اسلامی را در ایران پایه‌گذاری کرد و توانست ملت ایران را در مسیر درستی هدایت کند تا درنهایت انقلاب اسلامی پیروز شود.

وی ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب نیز، نظام جمهوری اسلامی با رهبری مدبرانه امام راحل و بر پایه مردم‌سالاری دینی پایه‌گذاری شد و شاهد بودیم که در مکتب و سیره امام خمینی(ره)توجه به رأی و خواست مردم طبق اصول اسلام ناب جایگاه بسیار مهمی داشته است.

رئیس اسبق شورای عالی استان مازندران با بیان اینکه امام خمینی به رشد معنویت و اخلاق در جامعه در کنار سیاست توجه خاصی داشته است، تصریح کرد: امام راحل در طول عمر بابرکت خویش و به‌خصوص در دوران رهبری ایران اسلامی تلاش کرد تا اخلاق اسلامی را در جامعه ترویج دهد.

نقیبی اظهار داشت :لذا مهم‌ترین پیام وصیت‌نامه سیاسی ـ الهی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران مبنی بر اینکه "پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت آسیبی نرسد" رمز ماندگاری و استمرار موفقیت انقلاب اسلامی و عامل اصلی ناکامی جبهه دشمن و شکست راهبردها و سیاست‌های سران نظام سلطه و استکبار بین‌الملل شده است.

وی گفت:جمهوری اسلامی ایران  با گذشت قریب به 40 سال  بدون اعتنا به نظام‌های استکباری و سلطه‌گر با پای‌بندی به توصیه راهبردی امام (ره) و خلف صالحش، حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه‌ای(مد ظله‌العالی) به‌عنوان یک قدرت بی‌بدیلی با نام اسلام در هندسه قدرت جهانی سبب افول نظام‌های سلطه شد .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه