English

افزایش سهم مناطق محروم از بودجه استان کرمان

استاندار کرمان گفت: سهم مناطق محروم از بودجه استان افزایش داشته است که این مساله در توسعه و پیشرفت این مناطق سهم بسزایی خواهد داشت.

افزایش سهم مناطق محروم از بودجه استان کرمان

به گزارش خبرگزرای موج، «علیرضا رزم‌حسینی» امروز شنبه 13 خردادماه در شورای توسعه و برنامه ریزی استان کرمان اظهار کرد: در انتخابات اخیر ملت ایران حماسه بزرگی را آفریدند و در استان کرمان نیز حدود یک ونیم میلیون نفر پای صندوق های رای رفتند که جای تقدیردارد.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه در استان کرمان نیز مانند سراسر کشور انتخاباتی سالم، قانونی و آزاد اجرا شد افزود: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، نعمت انتخابات وجود دارد و مسوولان با رای مردم انتخاب می شوند که نمونه ای از دموکراسی است.

 

رزم‌حسینی بیان کرد: رسانه ها نیز همکاری بسیار خوبی داشته و دارند و اخلاق انتخاباتی در استان کرمان به خوبی محقق و در نهایت منجر به برگزاری انتخاباتی با شکوه و بدون مساله در استان شد.

 

استاندار کرمان همچنین با اشاره به اینکه اختصاص 72 میلیارد تومان جهت اعطای مشوق ها در مناطق محروم استان جای تقدیر دارد گفت: سهم مناطق محروم از بودجه استان افزایش داشته است که این مساله در توسعه و پیشرفت این مناطق سهم به سزایی خواهد داشت.

 

وی با بیان اینکه در سال جاری می توانیم 600 تا 700 میلیارد تومان جذب سرمایه گذاری داشته باشیم افزود: در بودجه امسال بر اتمام پروژه های نیمه تمام تاکید می شود ضمن اینکه در سال گذشته نیز در این زمینه در استان کرمان اقدامات خوبی انجام شده است.

 

رزم حسینی تصریح کرد: نکته مهم دیگر در بودجه سال جاری، توجه به ورزش و جوانان است زیرا خیل عظیم جوانان در کشور، نیاز به توجه ویژه به این بخش را نشان می دهد.

 

وی گفت: میزان اعتبارات اختصاص یافته به حوزه ورزش و جوانان در استان کرمان تاکنون بی سابقه بوده است.

 

استاندار کرمان خاطرنشان کرد: بخش عمده بودجه ها در اختیار وزارتخانه‌ها است که در سال گذشته موفق شدیم اعتباراتی را خارج از بودجه سنواتی دریافت کنیم، بنابراین در سال جاری نیز باید در این زمینه پیگیری های لازم انجام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه