English

مدیر شعب بانک تجارت استان اصفهان خبر داد:

بانک تجارت امین روشندلان گردید

اولین باجه ارائه خدمات بانکی به افراد نابینا و کم بینا با مدیر کل اداره بهزیستی استان اصفهان و مدیریت شعب بانک تجارت استان اصفهان، با حضور افراد نابینا و کم بینا افتتاح شد.

بانک تجارت امین روشندلان گردید

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، مدیر کل  بهزیستی استان اصفهان گفت: افراد نابینا و کم بینا برای انجام خدمات بانکی خود همیشه به حضور فرد امینی در کنار خود نیاز داشتند که بتوانند خدمات بانکی مورد نظر خود را انجام دهند.

صادقی افزود: با افتتاح اولین بانکه خدمات بانکی ویژه این عزیزان در چهارراه آپادانا، از این پس مشکل خدمات بانکی این عزیزان نیز حل شد و می توان امید داشت که حضور فعال تر جامعه نابینای اصفهان را در عرصه های اقتصادی شاهد بود.

وی با اشاره به اینکه کنوانسیون های بین المللی، قوانین حقوق شهروندی و قانون جامع حمایت از معلولین، به دولت ها این اختیارات را داده که شرایط و فرصت هایی را فراهم کنند تا معلولین نیز بتوانند از فرصتهای موجود همپای افراد سالم در جامعه بهره ببرند، گفت: در همین راستا با همت استاندار اصفهان که به عنوان رئیس شورای مناسب سازی استان فعالیت می کنند، تلاش مضاعفی برای مناسب سازی فضای شهری اصفهان صورت گرفته است.

مدیر کل بهزیستی استان اصفهان با تشکر از مدیریت شعب بانک تجارت در استان اصفهان گفت: این بانک در راستای رسالت اجتماعی خود توانست اولین باجه این بانک را جنب مجتمع خدمات بهزیستی شهدای هفت تیر افتتاح کند و امید آن داریم که بزودی شاهد افتتاح این باجه در سایر نقاط شهر اصفهان نیز باشیم.

صادقی گفت: اصفهان شهر گردشگرپذیر از نقاط مختلف دنیا می باشد و با برنامه ریزی صحیح می توان به گردشگردان نابینا و کم بینا هم خدمات رسانی کرد و نقطه عطفی در راستای پذیرش گردشگر در اصفهان پدید آورد.

مدیریت شعب بانک تجارت در همین مراسم با عرض خیر مقدم به حضار گفت: خداوند را شاکریم که شاهد یک اتفاق خوب در بانک تجارت هستیم  امروز این سامانه با حضور یکی از روشندلان عزیز به نام خانم مظاهری کلید خورد، سامانه ای که به صورت بومی و توسط شرکت های داخلی تهیه و تولید شده است که این کار را می توان در راستای عمل به شعار مقام معظم رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی دانست.

آقای تبرایی با اشاره به اینکه بانک تجارت همیشه در راستای حل مشکلات اقشار آسیب پذیر جامعه پیشقدم بوده است گفت : شعبه هایی در تهران ، یاسوج ، اصفهان ، قزوین ، قم ، کرج ، آذربایجان شرقی و شیراز و هم اکنون در اصفهان افتتاح گردیده است که می تواند به حدود 9000 نفر روشندل و کم بینا کمک شایانی نماید.

وی در پایان گفت: به رسم هدیه از طرف مدیریت شعب بانک تجارت و اداره کل بهزیستی استان اصفهان برای روشندلان و کم بینایان حاضر در جلسه حسابی افتتاح می گردد  و در موقع مقتضی به آنها تقدیم می شود. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه