English

کرمانشاه رتبه نخست کشوری در اجرای طرح سفیران سلامت

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش‌وپرورش استان کرمانشاه گفت: امسال حدود 32 هزار نفر از دانش آموزان استان "سفیر سلامت" شدند.

کرمانشاه رتبه نخست کشوری در اجرای طرح سفیران سلامت

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، سلمان محمدی با اشاره به کسب رتبه برتر کشوری توسط آموزش‌وپرورش استان کرمانشاه در حوزه اجرای طرح سفیران سلامت در سال تحصیلی جاری اظهار کرد: دانش آموزان سفیر سلامت پس از دریافت پیام‌های سلامت موظف به انتقال این پیام‌ها به دیگر دانش آموزان هستند.

محمدی ادامه داد: شیوه اجرای این طرح به این‌گونه است که ابتدا پیام‌های سلامت به معلمان آموزش داده می‌شود و سپس 10 درصد دانش آموزان هر مدرسه‌ای سفیر سلامت شده و پیام‌های مرتبط با سلامت به آن‌ها منتقل و درنهایت این دانش آموزان نیز آموخته‌های خود را به دیگر دانش آموزان منتقل می‌کنند.

محمدی بابیان اینکه سفیران سلامت پیام‌های سلامت جسمی و روحی با موضوعات مختلف ورزشی و تغذیه‌ای را متناسب با پایه تحصیلی خود دریافت و منتقل می‌کنند، افزود: در این فرآیند کلیه مسائل و مطالب مرتبط با سلامت جسمی و روحی افراد آموزش داده می‌شود.

وی یادآور شد: اجرای طرح سفیران سلامت هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی در مهرماه آغاز و تا پایان سال تحصیلی ادامه خواهد داشت.

محمدی بابیان اینکه امسال 10 درصد دانش‌آموزان استان کرمانشاه در تمامی مقطع تحصیلی سفیر سلامت بودند، افزود: حدود 32 هزار نفر از دانش آموزان استان در سال تحصیلی جاری سفیر سلامت بودند.

به گفته این مسئول در سال تحصیلی گذشته سه هزار دانش‌آموز استان کرمانشاه سفیر سلامت شده بودند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه