English

مدیرکل پزشکی قانونی گلستان خبر داد

گلایه مدیرکل پزشکی قانونی گلستان از نیمه‌کاره مانده ساختمان معاینات در گنبدکاووس/ نرسیدن اعتبارات استانی دلیل معطل ماندن پروژه پزشکی قانونی گنبدکاووس

مدیرکل پزشکی قانونی استان گلستان از نیمه کاره مانده ساختمان معاینات این سازمان در گنبدکاووس گلایه کرد.

گلایه مدیرکل پزشکی قانونی گلستان از نیمه‌کاره مانده ساختمان معاینات در گنبدکاووس/ نرسیدن اعتبارات استانی دلیل معطل ماندن پروژه پزشکی قانونی گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از روابط عمومی اداره  پزشکی قانونی استان گلستان، حسین زارعی در جلسه شورای قضایی استان گلستان اظهار کرد: قرار بود ساختمان معاینات اداره کل پزشکی قانونی استان گلستان در شهرستان گنبدکاووس از محل اعتبارات استانی تکمیل شود اما با گذشت دو سال از آغاز ساخت آن، نیمه کاره رها شده است.

وی تصریح کرد: تمام معاینات و کار تشریح، پرونده‌های شرق استان در گنبدکاووس انجام می‌شود که با تکمیل این ساختمان بخش مهمی از کمبود فضا و امکانات پزشکی قانونی استان رفع می‌شود.

پروژه نیمه‌کاره ساختمان معاینات شهرستان گنبدکاووس با توجه به نیاز اساسی مردم شرق استان گلستان و به دلیل گستردگی جمعیتی شهرها این بخش از استان، بروز حوادث غیرمترقبه استان و همچنین تردد بالای مسافران بارگاه علی‌ابن موسی‌الرضا (ع) از این مسیر،  پیگیری و تخصیص به موقع اعتبارات استانی برای تسریع در عملیاتی کردن و اتمام این پروژه مهم از مطالبات مردم شرق استان است.

گفتنی است پزشکی قانونی استان گلستان تاکنون خدمات شایانی در بررسی، معاینات بالینی، پزشکی و معاینات فوتی ارجاعی از مراجع قضایی، انتظامی و سایر ادارات داشته است.

پزشکی قانونی استان گلستان در حال حاضر با 9 مرکز فعال در شهرستان‌های گرگان، گنبدکاووس، مینودشت، کردکوی، ترکمن، کلاله، بندرگز، آق‌قلا در سطح استان ارائه خدمت می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه