English

دبیر شبکه جوانان رضوی گلستان خبر داد

برگزاری «اعتکاف رضویون» در مساجد سراسر استان گلستان/ راه‌اندازی طرح «نجات» و «مهربانی رضوی» در استان گلستان

دبیر شبکه جوانان رضوی گلستان از برگزاری «اعتکاف رضویون» در مساجد سراسر استان گلستان خبر داد.

برگزاری «اعتکاف رضویون» در مساجد سراسر استان گلستان/ راه‌اندازی طرح «نجات» و «مهربانی رضوی» در استان گلستان

به گزارش خبرگزاری موج، سیدحسام بنی‌فاطمه امروز  اظهار کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان، «اعتکاف رضویون» با هدف ارتباط هر چه بیشتر نوجوانان با معارف دینی و اعتقادی و بهره‌گیری از فضای معنوی مساجد به صورت همزمان با حرم رضوی در مساجد منتخب سراسر کشور و استان گلستان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: نوجوانان پسر پایه هشتم و نهم و دختران، پایه هفتم و هشتم متقاضی شرکت در این اعتکاف می‌توانند از 11 الی 17 خرداد برای ثبت‌نام اینترنتی در اعتکاف به نشانی اینترنتی javanan.org  اقدام کنند.

دبیر شبکه جوانان رضوی گلستان گفت: «اعتکاف رضویون» از اول تا سوم تیر ماه مصادف با 27 تا 29 رمضان برگزار می‌شود.

بنی‌فاطمه همچنین از راه‌اندازی طرح «نجات» و «مهربانی رضوی» استان گلستان برای مساعدت به محرومان خبر داد و خاطرنشان کرد: به همت شبکه جوانان رضوی استان گلستان، قرآن‌های بلاستفاده منازل در قالب «طرح نجات»، برای استفاده در مساجد و مناطق محروم جمع‌آوری می‌شود.

وی ادامه داد: شبکه جوانان رضوی استان گلستان در ماه مبارک رمضان، دو طرح که شامل طرح «مهربانی رضوی» که مساعدت نقدی و غیرنقدی به مستمندان و طرح «نجات» که جمع‌آوری قرآن‌های بلااستفاده منازل و استفاده در مناطق محروم است را آغاز کرده است.

دبیر شبکه جوانان رضوی گلستان با بیان اینکه این تشکل، قرآن‌های بلااستفاده را از طریق نمایندگی‌های شهرستانی جمع‌آوری می‌کند، گفت: گلستانی‌های عزیز برای شرکت در طرح‌های «نجات» و «مهربانی رضوی» می‌توانند، عبارت رمضان را به همراه نام شهرستان خود به سامانه ۳۰۰۰۲۳۵۱۱۱۱۱۲۴ پیامک کنند.

گفتی است شبکه جوانان رضوی استان گلستان، از جمله تشکل‌های مردمی شبکه جوانان رضوی در سطح کشور است که به صورت مستمر در حوزه مذهبی، اجتماعی، جهادی و.. اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه