English

برپایی آیین جزء خوانی قرآن در امامزادگان نطنز

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نطنز گفت: در طول ایام ماه مبارک رمضان و در راستای اجرای ویژه برنامه ضیافت الهی هرشب آیین جزء خوانی قرآن کریم در جوار حرم مطهر امامزادگان شهرستان نطنز برپا است.

برپایی آیین جزء خوانی قرآن در امامزادگان نطنز

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی اکبری اظهار داشت: براساس برنامه ریزی ها به عمل آمده و در طول ماه مبارک رمضان و در راستای ایجاد فضای معنوی و پذیرایی از میهمان ماه خدا طرح ضیافت الهی در جوار امامزادگان عظیم الشان شهرستان نطنز برگذار می شود.

وی افزود: در همین راستا نیز آیین جزء خوانی قرآن کریم هرشب به همراه اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در آستان مقدس امامزاده ایوب(ع)، رقیه خاتون(س)، سلطان حسین(ع)، امامزاده سلیمان(ع)، چهار بزرگوار(ع) مزده، سلطان گروه آباد(ع) و یحیی و طاهر(ع) نطنز با حضور قاریان و اساتید مطرح استانی و کشوری برگزار می شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نطنز ادامه داد: همچنین در راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری(دامت برکات) در ایام ماه مبارک رمضان برای پذیرایی از زائران و مجاوران سفره های افطاری ساده نیز در جوار حرم مطهر امامزادگان جلیل القدر شهرستان گسترده می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه